vrijdag 4 oktober 2019

INSPIRING ... Crea 5219.

Inspirerend, niet moeilijk want er zijn veel dingen inspirerend. Een museum bezoek kan inspirerend zijn, een mooie foto, kleuren, seizoenen, heel veel blogs en daar heb nu iets mee gedaan. Voor mij is het blog van Ageeth al vaak heel inspirerend geweest. Vorig jaar had ik mijn KERST POST  gemaakt naar een VOORBEELD van haar. Vorige maand zag ik weer wat leuks bij AGEETH, leuke zakjes om bijvoorbeeld zaadjes in te versturen. Ben meteen aan de slag gegaan met allerlei restjes papier. Heb nog wat enveloppen gevouwen, hartjes geponst om daar in te doen en nu kan ik wat gaan versturen. Ik heb wat zakjes in mijn boek geplakt en zie nu dat ik het woord INSPIREREND er niet heb bij geschreven, maar dat ga ik alsnog doen. Nogmaals dank Ageeth.


13 opmerkingen:

  1. Die envelopjes heb ik weer van jou geleerd en ik zag het ook bij Mieke. Het is zo leuk om te doen en de reacties van de ontvangers zijn heel verrassend.
    Ik probeer oude luxe tijdschriften te scoren, daar staan soms mooie afbeeldingen in om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toos,

    Die zien er weer heel fraai uit.
    Mooi om zaadjes in te krijgen en dat geeft mij meteen de gelegenheid om iets te zeggen over de heilige boontjes, die ik na jou gehad heb.
    Ik schreef je al eerder dat ik er drie gezaaid heb en dat daar de bloemetjes van af vielen. Ze hebben zich toch bedacht en nu hangen er echte peulen aan met boontjes erin. Ik had ze erg laat gezaaid, ik hoop dat ze toch nog een beetje doorgroeien, ze staan op mijn dichte balkon.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk. Ik doe op heel veel blogs inspiratie op, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn is dat toch hè.. dat we elkaar inspireren. Ik vind dat je hele leuke zakjes hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Ja, ik vind het lezen van andere blogs ook zéér inspirerend ;-)
    Fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Toos, wat een fijn hart onder de riem! Dank je wel! Het ziet er prachtig uit en ik ben weg van je mooie papiertjes, X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och och och wat een mooie envelopjes maak je toch. Nu wil ik ook graag een kaartje ontvangen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er prachtig (en inspirerend) uit Toos!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die Ageeth is een artiest met papier maar jij kan er toch ook wel wat van. Zo mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hé om een blog te vinden dat zo aanspreekt dat het extra inspirerend werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, Ageeth kan er wat van, die is zo handig met papier. Maar complimenten ook voor jou Toos, mooi wat je daar allemaal gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor je mooie post, het maakte me blij Toos!

    BeantwoordenVerwijderen