zaterdag 12 oktober 2019

Op het schoolplein.

Deze ochtend zaten we al vroeg op de fiets, lekker weer toch, het houdt niet op. En jawel hoor we zagen ook weer een Social Sofa. We zijn hier echt al vaak langs gekomen en nog nooit gezien, maar aangezien het op een schoolplein staat, zou het zomaar kunnen dat het net speelkwartier was en ja, met al die spelende, door elkaar krioelende kinderen valt dan zo'n bank niet op. Nu is het weekend, dus rustiger. Er stond verder geen informatie bij, dus die kan ik niet geven en wij zagen nog de letters, hbl of Wil, maar dat weten we niet zeker en ook niet wat het zou kunnen betekenen. De Sofa wordt wel intensief gebruikt denk ik, want er waren her en der al wat steentjes uit.
Het was trouwens een heel gezellig schoolplein, waar je ook in het weekend of na schooltijd gebruik van mag maken. Op een gegeven moment hoorden we muziek en zagen we een paar kinderen met hun moeder dansen onder een boog. Er zit een knop aan de boog en wanneer je daar op drukt hoor je muziek, erg leuk. Het kleine meisje op de foto had er echt plezier in en de moeder vertelde ook dat ze er graag naar toe ging. Ik heb wel gezegd dat we foto's maakten voor op mijn blog en gevraagd of ze daar bezwaar tegen had, maar ze vond het goed. Erg aardig !


8 opmerkingen:

  1. Zo leuk dit. Ik heb ook een tijdje op de letters zitten speuren, maar ik kom er niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interactief speelgoed in de openbare ruimte is een verrijking, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, een schoolplein dat ook in de weekenden te bereiken is. Heb net als Bertie op de letters zitten staren. Misschien lijken de zwierige krullen en stippen op letters. Hoe dan ook, het blijft een leuk bankje op die plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie social sofa in kleurig oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, die danskoepel. Ik denk dat je nog maar eens naar die bank moet, want nu willen we allemaal weten wat die letters betekenen en moet je dat maar voor ons uitzoeken. Haha, alsof je niets beters te doen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer we er op een doordeweekse dag weer een in de buurt komen en ik zie iemand op het schoolplein, dan ga ik het gewoon vragen Mieke.

      Verwijderen
  6. Wat een geweldig schoolplein! Het ziet er heel wat leuker en inspirerender uit dan de grijze schoolpleinen die ik me herinner...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen, zowel de bank als de muziekboog! Een win-winsituatie voor ieder schoolplein.

    BeantwoordenVerwijderen