vrijdag 18 oktober 2019

DARKNESS ... Crea 5219.

Deze week had ik dus totaal geen tijd vrij kunnen maken om wat creatiefs te doen, in mijn werkboek, met het woord DARKNESS/DONKER. "Ik heb echt geen idee" zei ik woensdagavond tegen mijn man wat ik met dat woord moet. We reden van Friesland terug naar Brabant, het was nat en donker (haha). Hebben jullie dat ook wel eens, dat je iets niet door hebt en dat de oplossing eigenlijk heel simpel is en in dit geval zich vlak voor mijn neus afspeelde...………..?
Hèhè, ineens had ik het door, pakte mijn fototoestel en maakte deze foto van de donkere weg en het tegemoetkomende verkeer, waaronder héél veel tractoren met boeren die terugkwamen van hun protestdemonstratie in Den Haag. Ik kon het toestel niet stilhouden, maar het geeft wel een heel leuk effect (vind ik dan hè).
Voici, mijn bijdrage voor deze week.

12 opmerkingen:

  1. Die beweging in je foto hoort er juist bij! Ik dacht dat je het expres had gedaan.🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rolt zich gewoon voor je neus uit. Je moet het alleen zien. Daan Roosegaarde zou trots op je zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische foto! Als je het zo zou willen, dan kreeg je het vast niet voor elkaar, erg mooi met die grillige lijnen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe het toch kan lopen...🙊 ik vind dit geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) geweldig, ik vind het erg kunstig toos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee! Dit is absoluut donker. En al die lichtjes van die tractoren vond ik bijna een kermisachtig effect hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, opeens een foto met een heel mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan. Mooie foto met al die kleurtjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen