maandag 10 december 2018

Kaartjes in een zakje.

Hè hè, het grootste gedeelte van de Kerstpost is vanmiddag op de bus gedaan. Met heel de dag die berichten op het nieuws  over misschien stakingen bij de post, weet je het maar nooit. Op het blog van Ageeth zag ik HIER en HIER een super idee om post te maken. Ageeth heeft heel vaak bruikbare ideeën die het verdienen om er wat mee te doen. Ze gaf er ook nog de beschrijving bij hoe je de zakjes kan maken en waar je de leuke kaartjes kan kopen. Ik besloot dus om dit jaar mijn kerstpost op die manier te versturen. Enveloppen maakte ik al vaker en zo'n pons heb ik ook al jaren dus dat kwam mooi uit. Dank dank Ageeth, het was ook nog eens lekker relaxed om te doen.


9 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, misschien een idee voor volgend jaar.
    Mijn kaartjes (ATC-formaat) liggen klaar voor verzending. Voor de bloggers die mij vorig jaar oude kaarten stuurden heb ik geprobeerd iets persoonlijks te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Toos, het raakt me om te zien dat ‘mijn’ zelfmakers je inspireren! Heerlijk om zo bezig te zijn en dankjewel voor de reclame ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke tips toos, je maakt er vást weer mensen blij mee, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto, die bovenste. Ik hoorde het ook op de radio en ga ook maar gauw aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Toos, wat een verrassing dat ik nu mijn eigen kaartje ertussen zie liggen. Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer bezig geweest, Toos, het ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuk is dit! Ik moet nog beginnen aan de kerstkaarten... als er al van komt...

    BeantwoordenVerwijderen