vrijdag 27 november 2020

LOSSE LETTERS ... Crea 5220 - week 48.

LOSSE LETTERS is het woord en die heb ik genoeg liggen, al jaren. Ze waren van onze dochter, die ze op school nodig had, nog vóórdat men alles met de computer ging doen. Nog éven had ik gedacht om wat met de chocoladeletter te gaan doen, écht maar even en toen ben ik toch met de wrijf letters gestart.

Op een gegeven moment ook nog mijn lettersjabloon erbij gepakt om wat meer variatie te hebben. Was gewoon begonnen, zonder plan. Toen ik een HOOP letters had dacht ik wat nu, wat moet ik er verder mee gaan doen, geen idee!!!

Maar even gaan zoeken in mijn knipsels voor de nodige inspiratie.  Die kwam toen ik dit knipsel vond van een hand en door steeds de berichten op de radio over  Corona, de besmettingen en de HOOP om snel een vaccin te hebben, zodat men kan beginnen met de vaccinatie. Het woord HOOP, weliswaar in twee betekenissen was de oplossing. Uit de HOOP letters vallen er vier in de gevende hand.
Ik geef je de HOOP dat het goed zal komen.

NB : ik weet niet wat het met de twee laatste foto's is, misschien komt het door het lamplicht of door het rood, maar ze zijn niet mooi. Probeer het morgen nog maar eens bij daglicht.





17 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat een inspiratie! En zo toepasselijk die "hoop". Knap hoor dat je dat verzint. Ik zou er weer niks mee aankunnen. Dat talent hebben ze me niet gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke verzameling wrijfletters! Wie wat bewaart, heeft wat en gelukkig zijn ze nog goed bruikbaar. Zo'n bladzijde vol met losse letters heeft wel wat, ik vind het een mooi gezicht zoals ze om en over elkaar heen duikelen.
    Mooi zoals je het woord Hoop twee betekenissen hebt gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig woord zeker voor deze tijd iedereen snakt volgens mij naar het vaccin. HOOP je kan er heel veel mee in het leven xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe je van die hoop letters juist DAT woord eruit hebt gepikt, en hoe toepasselijk ook voor een hoop dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk bedacht! Een homoniem.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! En ja, rood is altijd lastig goed op de foto te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Among so many words, letters that meet, it is nice to read one: Hope. Very beautifull!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er niet weinig! Nee, een hele HOOP...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat fantastisch bedacht Toos, wat is dat toch
    altijd leuk hé, terwijl je bezig bent en nog niet precies
    weet hoe of wat je precies gaat doen onze hersenen blijven
    doormalen en het antwoord geeft. Mooi de twee betekenissen,
    we blijven hopen dat het allemaal goed gaat komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, die letters. Ik heb ook nog wat van die velletjes, ik ga ze eens opzoeken. Maar goed, het gaat om jouw werk, weer helemaal superleuk natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hoop, nee een bérg letters. Heerlijk om zo'n voorraad te hebben, toch? Ik vind het heel leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Toos, wat goed dat je dat zo kan bedenken en uitvoeren. Deze gave mis ik helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie invulling, Toos. Knap hoe je je denken omzet in daden en andersom!
    Hoop doet altijd leven...

    BeantwoordenVerwijderen