vrijdag 22 januari 2021

Crea 2021 - Alfabet - week 2 - B - Boekenlegger.

De tweede letter van het alfabet, de B. Ik koos voor het woord Boekenlegger, makkelijk hoor dat we nu zelf kunnen kiezen. Ik dook weer eens in de lappenkist en zocht wat restjes die bij elkaar gebruikt konden worden. Nou er liggen er nog genoeg, alleen de bandjes, randjes en kantjes, die raken zo langzamerhand wel op.

Het plan was om er tien te gaan maken en 6 zijn er nu klaar. Op de bovenste foto zie je de ene kant en op de onderste foto de andere kant. Ik heb er nog 5 over, want een is er vandaag op de post gegaan en morgen de volgende. Een ging er naar een zieke en de andere naar een jarige. Erg handig dat ik ze nu net klaar had. Er liggen er nu nog 9 geknipt en geplakt klaar, want ja, als je eenmaal bezig bent kun je bijna niet meer stoppen. Het plakvlies zit er tussen voor de stevigheid. En ondertussen is mijn werktafel, zoals je ziet, een puinhoop. Herkenbaar misschien ?




 

28 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee! En dat vind ik nu ook het leuke van deze challenge, dat je er alle kanten mee op kan en totaal verschillende uitwerkingen krijgt.
    Je werktafel vind ik nog best netjes i.v.m. de mijne... Waar gewerkt wordt, is het een rommel denk ik altijd.
    Mocht je nog kantjes en bandjes nodig hebben; ik heb echt nog heel veel en wil je gerust wat opsturen. Geef maar aan wat je een beetje zoekt (email staat in mijn profiel)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, heel herkenbaar die volle tafel. Leuk jouw uitwerking van de B. Er doen veel mensen mee, ik ga gauw bij de anderen verder kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Boekenleggers. Fijn dat je er meteen mensen blij mee kon maken. Ik vind de uitdaging weer heel leuk om te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'Creatieve mensen hebben geen rommel, die hebben ideeën liggen'.
    ;o)
    Wat een mooie boekenleggers heb je gemaakt! Leuk om zo restjes op te maken én er anderen blij mee te maken.
    Heerlijk hé dat je nu zelf kan bedenken wat je gaat maken. Het leuke daarvan is bovendien dat ik nu allerlei dingen zie langs komen die ik helemaal niet verwacht had. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die boekenleggers!
    En soms ligt mijn werkplek er ook zo bij, vooral als ik ergens mee bezig ben en de volgende dag weer verder wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze prachtig. Wat een vrolijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en kleurrijke boekenleggers, fijn dat je er ook anderen blij mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie boekenleggers, allemaal unieke exemplaren! En wat een leuke stofjes heb je in je voorraad, het moet heerlijk zijn om daar combinaties uit samen te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke boekenleggers, daar kun je lekker wat restjes in verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je weer heerlijk in de weer geweest. Chaos op de werkplek herken ik zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt, en leuk om in gebruik te nemen, of te geven
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk uitgewerkt en hoe handig en dat alleen door de letter B

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en vrolijke boekenleggers, leuk om te versturen en nog leuker om er een te krijgen, wat heb je toch steeds leuke ideeën.
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een creativiteit Toos, superleuk zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die boekenleggers worden een hit, dan garandeer ik je! Een goede keuze ook, beter dan beschuit (-:
    De eettafel ligt altijd met mijn schriften, pennen, een tijdschrift, krant, kaarten van postcrossing...
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi zijn je boekenleggers geworden Toos, zo heerlijk
    kleurrijk om vrolijk van te worden. En ik zie nog genoeg lapjes
    om nog veel meer leuke hebbedingetjes van te maken, een
    geslaagde uitwerking, TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke boekenleggers. Door de leuke kleuren raak je ze ook niet zo snel kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wát leuk gevonden om boekenleggers te maken, altijd handig om te hebben. Je kunt je heerlijk uitleven met de lapjes en bandjes. En ja, die werktafel is heel herkenbaar: hier wordt enthousiast creatief gewerkt! Heerlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk hè, dat je allerlei soorten uitwerkingen kunt maken met deze letter challenge. Het zijn prachtige boekenleggers geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very useful! What a beautiful colorful idea! Your table? ... Come and look at mine !!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leukertjes! Reuze handig en veel leuker als van die afgescheurde papiertjes. En leuke cadeautjes! Kortom onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. och wat heb j e dat weer mooi gemaakt toos, daar kun j e veel studentjes blij mee maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dikke dikke merci voor je hartverwarmende post!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. :-))) Die werktafel! Helemaal herkenbaar. Mooi die boekenleggers en wat fijn dat je dat hebt klaar liggen voor een onverwacht cadeautje. Goeie tip om dat te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn mooi en ja, ontzettend herkenbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kleurige boekenleggers heb je gemaakt zeg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen