vrijdag 7 augustus 2020

KLEURBOEK ... Crea 5220.



Met kleurboeken heb ik niet zo veel. Vroeger hadden we wel wat kleurboeken in huis voor de kinderen en daarna voor de kleinkinderen, maar er werd heel weinig mee gedaan. Er werd hier echt wel gekleurd en geverfd hoor, maar dan hadden ze eerst zelf wat getekend. Het Molen kleurboek bracht ik eens mee toen we een molen bezochten tijdens een fietstocht, het ligt bij de knutselspullen, maar dat is het dan. Zelf heb ik geen kleurboek, maar een kleurblok. Jaren geleden meegebracht uit Frankrijk, maar gekocht om de teksten. Het zijn kaarten om te versturen en dat deed ik wel eens, maar kleuren, nee ! Half afgemaakte zitten er nog wel in en de kaart linksonder kreeg ik van onze kleindochter. Oma, ik ben begonnen en nu mag jij hem afmaken ! Ja ja ! Zij is toch echt een liefhebster van kleuren, verven, plakken, tekenen, knippen..........enz, maar het moet niet voorgedrukt zijn, zij naait haar eigen naad zeggen we altijd.
Maar toch hè, ja echt, heb ik vanmiddag zitten kleuren. Één kaart uit mijn blok en daar zal het wel bij blijven, het is niet mijn ding.

9 opmerkingen:

  1. Het is wel een heel mooi motief Toos, en je hebt er ook prachtige
    kleuren voor gebruikt. Mijn ding is het ook niet zo, maar aan het
    thema heb je letterlijk voldaan. Zo ging het bij mij ook.
    Heerlijk trouwens dat je kleindochter ook zo heerlijk creatief is
    en liever zelf iets bedenkt, jij bent vast haar grote voorbeeld.

    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd ook niet zo van inkleuren. Toch is dat blok met Franse kaarten wel leuk én handig. Kun je makkelijk een zelfgemaakte kaart versturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kleur wel eens mee als een kleinkind bezig is. Dat vind ik wel rustgevend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha dit komt mij bekend voor en slimme kleindochter heb je.
    Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het gedaan! Goed hoor. Je had ook een weekje kunnen overslaan, maar je hebt je niet laten kennen en volgehouden. Nu weet je zeker dat kleuren niet aan je besteed is ;o) Leuk dat je desondanks tóch hebt meegedaan aan Crea 5220 deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankzij dat boek kon je toch meedoen aan de opdracht. Creatieve kleindochter, ze kreeg het vast met de paplepel ingegoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kleurboek, tja, ik weet ook nog niet wat ik met dit thema moet... Maar dat komt vast nog wel. Ik vind jullie uitdrukking "zij naait haar eigen naad" erg mooi. Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iets in mij wil niet kleuren tussen de lijntjes, ik word er iebelig, kregelig van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful colors you used for this card! Good Summer!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen