vrijdag 28 augustus 2020

FOTO TRANSFER ... Crea 5220.

FOTO TRANSFER is het woord, dus dan maar beginnen met een foto maken. Klinkt logisch, maar eigenlijk begint het natuurlijk met een idee. Het idee was om een zakje te maken waar de knoflook in bewaard kan worden. Er lag hier nog een zakje geknipt en dat kon ik wel gebruiken. De foto werd afgedrukt op transfer papier en daarna op de stof gestreken. Toen ik bezig was vond ik het zakje toch wat aan de grote kant om alleen knoflook in te bewaren, maar ik was al te ver om het los te halen en kleiner te knippen. Er gaan nu dus ook uien in bewaard worden, dat bijt elkaar niet.

Aan een kant heb ik met een textiel pen opgeschreven wat erin moet en aan de andere kant zie je de TRANSFER van de FOTO.
Ben er tevreden mee en het staat best aardig in de keuken (voorlopig :-)


17 opmerkingen:

  1. Goh wat een leuk idee zo met transferpapier een foto aanbrengen op een zakje. Die ga ik onthouden! Dankjewel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk en mooi!!!
    Ik vind het een super idee en een perfecte uitwerking van de opdracht van deze week.👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat mooi gemaakt! Ik ben er helemaal weg van...
    Zoiets heb ik nog nooit gedaan; weer een item op mijn lijstje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea in the kitchen! Very Good! I was wrong to translate the text , in my post,sorry for this time...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gemaakt en bedacht! Wat mooi gelukt, ik vind het super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. Zo heb je twee vliegen in één klap, iets leuks op het aanrecht en de opdracht gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan, vooral met die foto, dat maakt het zo echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg leuk uit en is nog heel praktisch ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super idee Toos, het is zeer geslaagd geworden,
    en het staat zeker heel leuk in de keuken.
    Zo grappig te zien hoe iedereen dit thema deze week
    op zijn eigen manier heeft uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat zeker best aardig en leuk ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super leuk bedacht en ik vind het resultaat erg geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee. Ik ken het transfer papier niet. Dat ga ik eens uitzoeken. Lijkt me leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen