maandag 9 januari 2023

Een goed begin.......

 

Het nieuwe jaar is alweer ruim een week oud, dus wordt het tijd om op te starten. Niet dat ik deze eerste dagen niks heb gedaan hoor, nee verre van dat. Het oude jaar sloten we af met 9796,66 km op de teller, jammer van de regen in de laatste weken, anders hadden we makkelijk de 10.000 gehaald, maar ik lig er niet wakker van hoor. We hebben een fantastisch fietsjaar achter de rug, mooie tochten, prachtig weer en héél veel watertorens. Als alles meezit gaan we met dit project nog even door. We zijn over de helft en vinden het nog steeds leuk, manlief heeft al enkele tochten uitgezet. Vorige week hebben we, ondanks de regen toch vier dagen kunnen fietsen, het was om de dag droog en van die droge dagen kun je als gepensioneerde lekker profiteren. Onderweg zagen we dit leuke bankje. En wat deed ik op de tussenliggende regendagen, nou ik had bedacht om maar eens te beginnen met het schilderen van alle binnendeurkozijnen. Dus dat !





11 opmerkingen:

  1. Ik fiets graag met jullie mee. Deurposten verven is minder aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n verfklus moet ik ook nog doen (alle deuren en kozijnen. Ik moet eerst beter weten hoe het moet voordat ik durf te starten. Uitbesteden is te prijzig.

    Complimenten voor jullie fietskilometers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijna 10.000 km op de fiets, diep respect. Wat is het toch fijn dat jullie nog steeds zo genieten van dat fietsen en nog altijd nieuwe plannen hebben. Leuk om te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het echt een TOP prestatie hoor Toos wat jullie allemaal
    gefietst hebben e alle mooie en verrassende dingen die jullie
    zijn tegen gekomen. Ahaaaaa en nu lekker aan de schilder, hihi
    mooie klus zo aan het begin van het nieuwe jaar, jullie beginnen
    ín ieder geval goed in de verf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fietsen en verven een goede combi. Mooi bankje dat je oog daar dan opvalt heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig (geweest). Wat een afstand zeg! (Bertiebo)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met het schilderen! Els (DDFZ)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd in de weer! Is het niet op de fiets, dan is het in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Diepe buiging vooral die fietskilometers!
    Lekker hé als je alle tijd hebt, zo kan je de activiteiten aanpassen aan het weer. Succes met schilderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een afstand fietsten jullie zeg. Ik vind je verhalen over watertorens erg leuk. Vandaag zagen we een mooie in Kuinre.
    Succes met het schilderen.

    BeantwoordenVerwijderen