zondag 12 september 2021

Tegenover.

Dit grote kale terrein ligt tegenover de watertoren die we in Breda fotografeerden (vorig blogbericht). We konden er niet dichtbij komen en ik weet dus ook niet wie de maker hiervan is. Het is best van grote afstand gefotografeerd, maar ik vond dat ik hem toch maar moest gebruiken. Verder maakten we, buiten de watertoren en de muurschildering, die dag (17 juli) geen foto's, veel te warm. We zijn lekker de stad in gegaan en hebben op een groot plein, onder grote bomen heerlijk zitten lunchen. Soms mag je wel eens lekker lui doen, toch ?
 

9 opmerkingen:

  1. Mooie schildering met die vogels. Breda is een leuke stad, goed dat jullie rustig aan deden op die warme dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik een prachtige muurschildering! Knap gedaan... de vogels lijken bijna echt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, lui doen. Heerlijk. Geen moeite mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. https://www.electronbreda.com/belcrum-birds/ daar kwam ik googelend op uit nadat ik de wijk Belcrum en mural had ingevoerd. Is dat hem? Prachtig je foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzonderheid om dat tegen te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fraaie muurschildering zeg, en wat leuk dat djaktief
    je de link gaf. Heerlijk hoor Toos, lekker relaxt lunchen, dat
    ís goed voor ieder mens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tuurlijk mag j e dat, moet zelfs om het vol te houden

    maar wat een prachtige schildering is het toch toos
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen