donderdag 9 september 2021

LA POSTE.

Een van de laatste dagen in augustus kreeg ik een mooie envelop in de brievenbus. Post uit Frankrijk, altijd leuk, van wie, dat kon ik nog niet zien. Snel openmaken, wow, ik werd gefeliciteerd, maar waarmee ? In april ben ik jarig en onze trouwdag is in juli. De afzender schreef dat ze een beetje laat was, maar dat kwam omdat ze op de postbode had gewacht en het verhaal lees je vandaag op mijn blog schreef ze. Ik keek natuurlijk en de dag daarna ook, maar niks. Langzaamaan begon er iets te dagen en ik keek eens op de poststempel. Nou geweldig toch, in mei gepost en waar de brief al die tijd is geweest (in Frankrijk of in Nederland) dat zullen we nooit weten, maar hij is gearriveerd. Meteen maar een klein feestje ervan maken, lekkere Madeleines ben ik gaan bakken, want het was tenslotte een verjaardagskaart uit La France.

Nou Marthy, hartstikke leuk toch, ik vind het in elk geval schitterend en je kunt aan jullie aardige postbode melden dat, alhoewel wat laat, het allemaal op zijn pootjes terecht is gekomen.

Naar jou is ook een kaart onderweg, maar of die al aangekomen is, dat is de vraag ;-)



 

9 opmerkingen:

  1. Beter laat dan nooit. Ik heb onlangs nog ervaren dat binnen onze landsgrenzen post ook lang onderweg kan zijn. Gelukkig geen maanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toos, ik kan je vertellen dat die post gisteren is aangekomen. Leuk, die foto met die madeleines en mijn kaart op de achtergrond, dank je wel. Dit kan niet aan Natacha liggen, mijn aardige postbode, dat bestaat niet. De weg is lang, hier van Le Serret naar jouw adres in Nederland, wie weet welke domoor daar tussen heeft gezeten die een foutje maakte, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verhaal: eind goed, al goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OHOH, maar je hebt hem tenminste gekregen...
    ik stuurde 12 juli een pakket naar portugal...... en dat is er nóg steeds niet,
    balen joh..... der zit misschien wel een lekkere dikke portugees van alle lekkers te snoepen:-)
    wel jammer voor m'n vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk echte post en wat een reis heeft deze kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een giller Toos, dat die kaart zolang onderweg is geweest.
    En ik lees net dat jou kaart in ieder geval en stuk sneller is
    bezorgd. Leuk zo onverwachts post uit Frankrijk te ontvangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, niet te geloven... Daar zat beslist geen vaart in! Maar eigenlijk des te leuker dat het alsnog aan kwam. Wat een mooie envelop!

    BeantwoordenVerwijderen