woensdag 13 februari 2019

ATC ruil.

Gisteren vond ik een dikke envelop op de deurmat. Ha, de aangekondigde post van Mieke, met de A.T.C tjes. Wat een leuke kaartjes zaten er in. Ik kreeg er een van Margriet ( met het gehaakte Margrietje ), een van Janny ( met het gele bloemetje ), een van Ferrara ( links op de foto ) en van Mieke zelf het kaartje rechts onder in de hoek plus nog de mooie grote quilt kaart omdat we meededen. Over het kaartje van Ferrara wil ik nog even wat zeggen. Er staan 9 afbeeldingen op uit een folder van Ton Schulten, kunstenaar te Ootmarsum. En laat ik nou net een tijdschrift hebben bewaard, waarin wat over zijn schilderkunst staat, die ik geweldig mooi vind. Nu moet ik zijn werken toch maar eens in het echt gaan bewonderen vind ik. Mieke heel hartelijk bedankt voor het organiseren en ja Mieke, er kwam een bloemetje van smeltkralen uit de envelop rollen. HIER op het blog van Mieke staan de kaartjes van alle deelnemers met een link naar hun blog. Geniet ervan !

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk van dat tijdschrift. Ik zou zeggen sla je bivak een keer op in de buurt van Ootmarsum. In het plaatsje zelf is veel te zien op kunstgebied en in de omgeving is het heerlijk fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit, erg leuk gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, toeval is een apart iets. Dat wordt een dagje kunst kijken! Het kalenderblad is van de dag dat ik jouw envelop in de bus kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zo iets toch? Ik zal eens even verder kijken!

    Fijne Valentijnsdag!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feest, zo'n envelop vol! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke merci voor je fijne post! En nog veel moed en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was superleuk. Ik doe volgend jaar weer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Toos, bedankt voor je leuke ATC. Ik heb je blog ook bekeken en zie dat je creatief bent en veel fietst, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen