zondag 24 december 2023

Toch nog!

 

Na Sinterklaas hadden we meteen al onze Kerstboom buiten gezet, voor het geval dat het er niet meer van zou komen en ik was laatst bezig geweest om van een oud boek de bladzijden tot een Kerstboom te vouwen. Daar dacht ik vanmiddag pas weer aan. Die van de buitenboom is vanuit binnen genomen, want het heeft hier werkelijk heel de dag geregend, maar dat geeft wel een mooi beeld.

Ik wens iedereen mooie feestdagen en een creatief 2024, in welke vorm dan ook.

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie hoort bij de vorige post. maar daar krijg ik hem niet geplaatst :( Oeij Toos, ik dacht dat is allemaal al lang achter de rug! Ja mannetjes zijn tegenwoordig schaars, maar zo lang geen mensen :( Ik wens jullie veel beterschap, eerst beter worden en dan maar weer verder. Succes. Mooie boom buiten en je boek gevouwen als een kerstboom, heel apart en goed gelukt. Ja het weer is bar en boos. Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Toos, de beste wensen voor jullie. Vooral alle goeds voor de gezondheid en dat jullie nog maar lekker mogen fietsen als de boel allemaal weer op zijn plek staat in jullie huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi die boom van een boek en dat licht erachter.
    Goede dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide foto's vind ik zeer geslaagd Toos, prachtig zo door het
    raam genomen, en de gevouwen boom is prachtig van vorm,
    oogt ook heel mooi zo in het schemerlicht.
    Geniet volop van fijne liefdevolle kerstdagen * * * * *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral de opname van de gevouwen boom is prachtig Toos. Juulie ook mooie dagen en een goed en gezond 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke buitenboom. Lekker licht in de donkere dagen. Het boek vind ik enig, wat leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen