vrijdag 24 juli 2020

ORANJE ... Crea 5220.

Een drukke week was het en daarom kon ik vanmiddag om een uur of drie pas beginnen aan deze crea opdracht. Wat zeg ik, beginnen, nee bedenken wat ik zou gaan maken. Ik rommelde wat tussen mijn knipsels en daar kwam ik de ansichtkaart tegen met het oranje rokje. Nou dat was het begin en net voordat ik zou gaan koken was ik klaar d.w.z, de linker pagina vond ik klaar de rechter pagina nog niet. Na het eten kwam onze dochter, die zag mijn boek liggen en zij vond het goed zo. "Ik zou het zo laten" sprak dochter en dat kwam mij goed uit (haha) dus laat ik het hier bij. Om half elf vertrok ze naar huis en kon ik toch nog op de juiste dag publiceren pff !


13 opmerkingen:

  1. Je dochter had helemaal gelijk Toos, dit had niets meer nodig,
    vind het een heel mooi geheel geworden. Juist de rustige sfeer
    van de rechter pagina maakt het compleet, heel MOOI.

    Fijn weekend, en hoop iets meer rust ;-)

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren, perfect bij elkaar gezocht. Echt mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, goed gelukt... Je dochter heeft gelijk: niets meer aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vind het een topper! Wat een mooie collage, en echt helemaal af...
    En dat met oranje:)
    Fijn dat het je weer gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verstandige dochter. Mooi geheel zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een warme, prachtige kleuren Toos! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You're right! It's perfect like that! A "movement" of colored energy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het mag ook gerust op een andere dag geplaatst worden hoor Toos, maar misschien wilde je zelf graag op vrijdag plaatsen, nou het is je gelukt en hoe! Ik vind beide bladzijden bij elkaar heel erg mooi. Goed dat je naar je dochter hebt geluisterd; het is zo helemaal af! De rustige rechterbladzijde past perfect bij de drukkere rechter.👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat creatief Toos, de kleuren zijn prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleuren die je hebt gebruikt, vind ik prachtig! Je dochter heeft een goede kijk op je creatieve activiteiten (-:
    Ik ga voor de rechterpagina...
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen