woensdag 15 juli 2020

Boomhut.

We fietsten voor het eerst in lange tijd weer op een zondag. Sinds de  intelligente  lockdown, deden we dat niet meer, maar we hadden heel de week al niet gefietst, dus vandaar. Het was prachtig weer en er stond weinig wind dus dan kun je drukte verwachten. We kozen daarom voor de Maas-Waalroute, omdat je dan genoeg ruimte hebt. Nou, het was even wennen omdat je wel de rust gewend bent van het alleen maar doordeweeks fietsen, maar het viel mee.
We genoten van de natuur en deze foto, van een hele brede strook vol met chicory langs een weiland, maakte ik terwijl C. aan de andere kant het tafereel met de molen fotografeerde.

En, hoera, ik zag weer een mooie boomhut. Ik speur steeds of ik er een zie, maar er zijn er niet zoveel. Soms denk je dat je er een ziet, maar dan is het vaak een speelhuisje met glijbaan die tégen de boom zijn gebouwd en ja dat zoek ik niet. Kieskeurig hè ;-)


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie boomhut. En ook echt wel een echte hè. Komt hier ook een serie van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent niet kieskeurig, je stelt gewoon voorwaarden (-:
    Zondag was het zeker druk op de fiets. De toeristische wegen probeer ik zoveel mogelijk de mijden maar soms kan het niet anders.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ben ik wel even moeten gaan googlen wat een "intelligente" lockdown is. Bij ons heet dat "gebruik je gezond verstand en toon je burgerzin". Haha weer een verschil tussen Nederland en Vlaanderen.
    Ondanks de drukte toch weer mooie foto's hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een echte boomhut. Ik ga er eens op letten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet ze niet zo vaak meer, volgens mij. Deze is wel erg grappig gemaakt half tegen die knotwilg aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en die boomhut is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe fijn de kant-en-klare hutten voor de ouders😉 ook zijn, er gaat niets boven een zelfgemaakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. C. heeft het toestel aardig in de vingers. Hier aan de kust is het inmiddels ook door de week drukker op de fietspaden. Vakantiegangers in eigen land, maar ook de Duitse toerist is weer volop aanwezig. In de stad wil je momenteel echt niet zijn. Morgen de fietsdrager op de auto en naar rustiger oorden. Dat hopen we althans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo’n boomstronk staat er ook echt om een boomhut op te bouwen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen