zondag 24 mei 2020

ATC-ruil.

Al een paar keer organiseerde Mieke, van MIEKEQUILT een ATC-ruil. ATC staat voor Artist Trading Cards en dat zijn kleine kaartjes met een vastgestelde maat (6,4 cm x 8,9 cm ) en daar maak je een klein kunstwerkje van. Je bent helemaal vrij om te doen wat je zelf wil, knippen, plakken, borduren, iets van stof, stempelen, of een combinatie van dat alles. Enfin, maakt niet uit wat.
Bij deze ruil moest je 3 kaartjes opsturen, een kaartje voor Mieke en de andere twee ruilt ze met andere deelnemers.

En dit is de post die ik kreeg toegestuurd. De grote kaart is geen ATC, maar een extraatje van Mieke zelf, evenals het ATC kaartje rechts daarvan met het landkaart envelopje, schitterend. De twee kaartjes, links, zijn gemaakt door FERRARA, zij doet niet mee met de ruil, maar vind het wel leuk om ze te maken en ze kan er wat van. Zodoende kregen we die extra. Het kaartje midden onder is van Josephine, prachtig !
Rechtsonder een collage met paars en groen van Simone, ook weer een kunstwerkje (geen blog adres)  Alles zat ook nog eens in mooie bijpassende envelopjes, fijne ruil was het Mieke.

N.B: het lukt me niet om een link te maken naar Josephine, ik kom steeds op wat anders uit.

8 opmerkingen:

  1. Oh, hoe leuk is dit ook weer.... Dat lijkt me ook erg leuk om te doen. Een leuke maat, verrassende resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was weer leuk om te organiseren. Fijn dat je mee deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer leuk om te organiseren. Volgend jaar weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met veel plezier gemaakt, maar dat wist je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Toos, leuk hé zo'n heerlijke gevulde envelop in de
    brievenbus te krijgen. Ook ik was bij verrast toen ik
    de envelop opende. Mooie exemplaren heb je gekregen en
    wat leuk dat ik bij jou de mijne tegenkom.
    Leuk ook hé al die envelopjes erbij.
    Opeens weet ik waarom je niet op mijn blog kon komen, ooit
    toen ik begon ergens in 2009 heb ik bij mijn instellingen
    ingesteld dat ik niet zichtbaar ben voor zoekmachine's.
    Heb dat net even veranderd en nu werkt de link dus wel,
    wat een troela ben ik ook hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great post. Your blog has very cool content <3
    I am following you and invite you to me

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn er toch veel leuke, creatieve mogelijkheden met papier. Post ontvangen is altijd prijs! Ik voel me dan een beetje jarig; zonder visite (-: Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen