vrijdag 3 mei 2019

HEART ... Crea 5219.

Maandag zag ik tijdens het fietsen, op de heenweg, dit HART. Het was  gespoten op het asfalt. Stop, gauw een foto maken, want het thema van deze week was HEART.

Op de terugweg zagen we dit, in een boom gekerfd, HART. Nummer twee dat ging dus goed. Dinsdag in het openluchtmuseum zag ik een HART in de deur van een oud buitentoilet plus nog een als versiering van een sleutelgat. Woensdag fietsten we door een dorp waar, in de pastorietuin denk ik, een Heilig HART beeld stond. Donderdag zocht ik tussen mijn knipsels naar HARTJES ( ik weet zeker dat die nog ergens heb ) maar ik kon ze niet vinden. Dan maar andere zoeken. Ik vond nog een HART van ijzer en twee HART stempels die ik ooit uit een gum heb gesneden. Hèhè, ik kon gaan plakken en dit is het resultaat.


16 opmerkingen:

  1. Altlijd leuk om een hartje te ontdekken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat was een hart-ig weekje! Maar ik vind het een hele leuke invulling zo, en ook een leuke terugblik voor later...
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heerlijk blog wat aanspreekt Toos, hartjes zijn altijd heerlijk om te vinden hé ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat er de hele week harten op je pad kwamen! Met zo'n opdracht gaan we ineens anders kijken hé😉.
    Je bladzijden zien er weer mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De hartjes lagen bijna voor het oprapen, behalve thuis dan. Lijkt me ook weer leuke speurtocht.
    Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je het thema weer leuk verwerkt, Toos. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Dat was in eerste instantie ook een idee van mij, om zo op zoek te gaan naar harten onderweg. Jij hebt mooie exemplaren gevonden! Heel bijzonder, ik houd ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die hartjes die op je pad kwamen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan. Leuk dat je de plaatjes hebt verbonden dmv een hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je er op begint te letten zie je veel hartjes hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, ja als je dan iets hoort of erover gelezen hebt, dan zie je het ineens overal :) Mooi uitgewerkt, hartelijke groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen