vrijdag 24 mei 2019

WALKING ... Crea 5219.

Het is alweer een jaar of drie geleden dat ik VREEMDEVOGELKAARTEN heb gemaakt. Ik had dat gezien op het blog van Helmi en als je de link aanklikt zie je op mijn bericht weer een link naar haar. Ik moest daar deze week weer aan denken omdat het weekwoord WALKING is en mijn vogels en vissen allemaal schoenen aan hadden en er lustig op los LOPEN.

Ben daar dus mee aan de slag gegaan, plaatjes zoeken, knippen, alles rangschikken en tenslotte plakken. Ik moet zeggen dat ik het weer hartstikke leuk vond om te doen.

Misschien ga ik er nog wel mee verder en maak ik er weer wat ansichtkaarten van, want al zeg ik het zelf, ze zijn toch wel heel grappig. Ben blij dat het toch nog gelukt is om het vandaag af te krijgen, al is het dan op het nippertje. Maar ja, dat heb je wanneer het weer zo mooi is, dan gaan wij niet WALKING, maar we springen dan op de fiets en die dingen combineren ( plakken, knippen en fietsen ) dat lukt me niet ;-)


15 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee. Ze zijn erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je niet knippen en plakken en fietsen tegelijk?
    Misschien dat een tandem een oplossing is?
    Gekkigheid natuurlijk!😂
    Wat heb je een mooie creatie gemaakt! Het idee vind ik super-origineel en het resultaat mag er absoluut zijn. Ik denk dat ik dit idee een keer van je leen, ik vind het zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga je gang Marjan, het is altijd leuk om elkaar te inspireren.

      Verwijderen
  3. O wat ziet dat er ontzettend leuk uit, heel creatief! Ik kan me voorstellen dat je daar graag mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, doet mij een beetje aan Jeroen Bosch denken
    O, gelukkig heb jij dat ook, dat je maar een ding tegelijk kunt ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, jullie waren zo in de weer met fietstochten, dat het er bijna niet van kwam...:)
    Maar je komt wel meteen met een supergave en originele invulling van het thema! Wat vind ik dit leuk... even terug gekeken naar je blogbericht van 2016... en ja.. Helmi 'ken' ik ook, echt artistiek is ze hè..
    Zulke vreemde vogels zijn gaaf op ansichtkaarten, want ze toveren geheid een glimlach op ieders gezicht. En ik ben bang dat je mij ook een ideetje aan de hand hebt gedaan...
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Elizabeth, van elkaar ideeën opdoen, dat is toch gaaf. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig! Ze walken zo het papier af.
    Fijn weekend
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen