woensdag 25 september 2024

"Creëer een collage"

Voor deze uitdaging had ik me opgegeven. CONNY heeft het georganiseerd en het leek me wel wat voor als het herfst zou worden. Maar ja, het weer is de laatste tijd schitterend en dan kan ik echt niet binnen blijven om te knutselen. Maar geen nood, ik had een idee, want materiaalkeuze was helemaal vrij. Wij moesten hier een flink stuk van onze boom KAPPEN en laat dat nou een van de woorden zijn voor de collage van deze week. GROEN - TEGELVLOER - KAPPEN - DIER, dat zijn ze alle vier. En dan begint het verzamelen. 

Van de dikste takken haalde ik nog wat dunnere af, voor je weet maar nooit.

GROEN, dat lag er genoeg, het probleem was, wat voor dier, want huisdieren hebben we niet. Ik wou er graag zo'n grote dikke naaktslak op hebben, maanden achtereen moesten we elke dag rapen en nu ik er een nodig had, nergens een te vinden, allemaal verdwenen met dit warme weer. Ben zelfs nog gaan zoeken bij ons in de Wadi, maar niks. Deze slak met huis was de enige die ik vond, in de groencontainer.

Dit is het resultaat. Mijn collage heb ik buiten op de TEGELVLOER gelegd, het GROEN is de groene aanslag op de tegels en de blaadjes natuurlijk, de takken zijn overgebleven van het KAPPEN en het DIER is de slak. Opdracht vervuld !



 

4 opmerkingen: