maandag 6 mei 2024

Het plafond.

Ik blijf nog even in Delft, want het plafond was best bijzonder. We liepen in de stationshal en meestal kijk ik wel omhoog in zo'n grote hal. Er hangen vaak bijzondere  lampen of andere mooie aankleding en deze keer was het plafond waar ik wat ontdekte. Zag ik nou letters ?

Inderdaad, letters en nog meer.  Het plafond is voorzien van aluminium lamellen met daarop een historische plattegrond van Delft. Het totale lamellenplafond en daarmee de plattegrond zijn ca. 110 x 70 meter groot. Leuk idee vonden wij en je hebt wat te speuren, alleen fotograferen viel niet mee !




 

9 opmerkingen:

  1. Oh, wie bedenkt zoiets... Wat ontzettend knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel schaduwbreien. Mooi gedaan. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap om te bedenken en dan ook nog om het uit te (laten) voeren. In het echt is het mooier. De foto's doen een beetje zeer aan mijn ogen. Dat ligt uiteraard niet aan jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig lijnenspel Toos, vooral de eerste foto, echt
    schitterend om het zo in detail te zien. Je krijgt natuurlijk wel
    een stijve nek bij het fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig idee alleen moeilijk om te fotograferen.
    https://heenenterugnaardeardeche.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap om te ontwerpen, maar ook om het uit te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat apart! Delft is leuk in allerlei opzichten.

    BeantwoordenVerwijderen