vrijdag 19 januari 2024

Das Lehrerzimmer.

 

Gistermiddag hebben we deze prachtige film gezien. Ik had er al wat over gelezen op het blog van BERTIE en hoopte dat deze film bij de Filmliga zou komen.

Ik weet wel dat dat niet altijd wat wil zeggen natuurlijk, want wanneer wij de beoordeling (achteraf) op de folder zien van een film waar wij bijvoorbeeld helemaal euforisch over waren, zijn er ook wel weer enige procenten bij die het als slecht beoordeelden.

 Maar goed, ik zou zeggen, wordt deze film bij jullie filmhuis vertoont, ga er als je tijd hebt, naar toe.

Ik ga er hier verder niks over schrijven, want als je de link aanklikt, lees je het commentaar van Bertie en zoals zij het heeft opgeschreven, kan ik dat echt niet evenaren.

Dus Bettie, dankjewel !

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een prachtige film toen ik er bij Bertie over las, hij draait in ons filmhuis maar helaas ontbreekt ons nu de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch leuk dat bloggers elkaar inspireren om boeken te lezen en films te zien? Een psychologische thriller zie ik ook wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen