dinsdag 19 april 2022

Zomaar een bankje.

 

De meeste mozaïekbankjes die we al zagen, werden gemaakt door verenigingen, clubs, buurtbewoners van een bepaalde wijk, zoveel jaar bestaan van een carnavalsclub, ja noem maar op. Dit bankje is gemaakt als aandenken aan een overleden vrouw, moeder en oma. Met vrienden, familie, kinderen en kleinkinderen werkten de man aan dit mooie rustpunt. Wij kwamen hier gisteren, tweede Paasdag, langs gefietst. Vraag me af wie dat schattige haasje er heeft neergezet, speciaal voor Pasen, of zou het er al langer staan !

12 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIG bankje zijn jullie tegen gekomen,
    een heel mooi rustpunt. Denk dat het haasje er speciaal
    voor de Paasdagen is neergezet, het past er erg mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en wat zitten er veel afbeeldingen in ga je nu op zoek naar zulke bankjes ??? Ik weet er nog eentje te staan in Ermelo bij de schapedrift :))))) en dat haasje is vast een paas gevalletje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Ermelo heb ik al een bankje gefotografeerd, maar of dat het bankje is wat jij bedoeld, dat weet ik niet. We zijn niet speciaal op zoek, maar wanneer ik er een zie moet het wel op de foto natuurlijk.

      Verwijderen
    2. bij schapedrift staan er schapen op

      Verwijderen
  3. Wat mooi dat dat gezin dat samen heeft gemaakt. En dat haasje... vast van een kleinkind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opnieuw een prachtige bank, maar deze is door de persoonlijke betekenis misschien nóg wel mooier.
    Ach dat haasje, dat is vast van een dierbare...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontroerend! Zo mooi dat deze echtgenote, moeder en oma zo herdacht wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door jou let ik ook weer meer op bankjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bank. Met veel liefde gemaakt, dat zie je meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren kreeg ik twee keer een storingsmelding. Kijken of het vandaag lukt. Prachtig eerbetoon dat bankje. Vast een heel lief mens geweest.

    BeantwoordenVerwijderen