vrijdag 4 februari 2022

Graffiti.

Gisteren maakten we weer een tochtje, het was niet zo zonnig als de dag daarvoor, maar ach de temperatuur was best goed en het was droog. Maar ondanks dat de zon ontbrak werd ik hier toch behoorlijk vrolijk van. We kwamen de bocht om en zagen dit. En zeg nou zelf, hier kom je toch met plezier ja afval inleveren.


Het is gemaakt door de Nederlandse graffiti-artiest, kunstschilder en schrijver Ard Doko. Ik had er nog nooit van gehoord, terwijl hij al heel wat heeft ondernomen, maar dat wil natuurlijk niks zeggen.  HIER lees je er wat over. 

Het fleurt de boel helemaal op.

Nu maar hopen dat het er  rondom de containers ook een beetje aardig uit blijft zien, want het zou toch jammer zijn wanneer er allerlei rotzooi tegenaan wordt gezet.




 

11 opmerkingen:

  1. Het staat inderdaad heel fleurig en het is uitnodigend
    om er iets in te deponeren. Mooi project geweest voor de
    graffitie artiest Ard Doko.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fraai. En op de tweede foto een gezichtje voor Bertiebo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat mag van mij een nieuwe trend worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat gezichtje viel me meteen op. Maar wat ziet het er verder leuk uit, daar. Hebben ze goed gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net wat Albértje zegt, het mag best een trend worden, veel gezelliger :)
    In Lith is het vaak een groot zootje helaas, vorige keer hadden 'ze' er landbouwplastic in gestopt, tja dan krijg je storingen!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, ook al op afvalcontainers. Het straatbeeld wordt steeds leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zoals deze saaie omgeving wordt opgefleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke bakken. Ik hoop, met jou, dat het daar zo netjes opgeruimd blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt misschien al gezien op mijn blog dat ik erg van StreetArt hou. Deze zijn heel fraai.

    BeantwoordenVerwijderen