woensdag 30 december 2020

GLITTER ... Crea 5220 week 52.

GLITTER, ik had eigenlijk helemaal niks van glitter in huis. Heb nog even in  wat tijdschriften gebladerd om te kijken of ik feestkleding of accessoires kon vinden, maar, niks naar mijn zin. Toen ging de telefoon, onze dochter vroeg of onze kleinzoon een halve dag mocht komen want zij had (online) twee belangrijke afspraken en schoonzoon moest met onze kleindochter op pad voor de Coronatest. Onze kleinzoon wou nog kerstkaarten maken voor een stel vrienden en onze dochter had al gezegd "dat vind oma vast leuk". Geef hem maar veel glitters mee als je die hebt zei ik, kaarten en de rest heb ik wel. 

Alle kaarten heeft hij zelf geschreven, hij zocht tussen mijn oude kaarten, rondjes en labels dat wat hij wou gebruiken en samen hebben we geplakt. Hij deed de kaarten in een zakje, een handvol gouden kerstmannetjes erbij, naam erop en omdat het regende is hij ze, samen met opa (auto) gaan bezorgen.

We waren lekker bezig geweest, hij met gedeeltelijk spullen van mij en ik met de glitterspullen van hem. Hij bracht gouden tape mee en glitter plakkertjes, plus nog glitters om te strooien. Het rood wat je ziet is ook heel blinkend, maar op de foto niet te zien.

Het doek op de linker foto is ook een beetje zilverkleurig, net als de opgeplakte  strookjes, maar die blonken zo erg, dat er door het fotograferen regenboog kleuren ontstonden. Ja het blijft moeilijk met al dat blinkende en  glinsterende spul, maar ik ben toch content met het resultaat. 

De test was gelukkig negatief, maar dat wist ze pas op vrijdag en aangezien ze kerstavond eigenlijk hier zouden vieren, verliep onze Kerst wat anders dan gepland. Maar er kwam  nog een zondag achteraan en die konden we benutten. Er zijn ergere dingen, en ja ik ben wat laat met publiceren, maar het is nog altijd 2020. 
FIJNE JAARWISSELING EN VOL GOEDE MOED OP NAAR EEN GLOEDNIEUW JAAR !






 

12 opmerkingen:

  1. Leuk altijd om te lezen hoe jij als creatief mens samen met je kleinkinderen van alles maakt. Toos, nogmaals een heel mooi 2021, ik geloof er wel in, jij toch ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om zo met je kleinzoon te knutselen. Ik wens je ook een hele fijne jaarwisseling Toos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo ging je alsnog aan de glitter! Heerlijk om met je kleinzoon te knutselen en je hebt nog een superleuke collage gemaakt ook...
    Goede jaarwisseling hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Negatief is nog nooit zo positief geweest. Heb ik zelf ook gemerkt.
    Wat maakte je kleinzoon leuke kaarten zeg. En jij hebt weer een mooie flitsende collage kunnen maken.
    Op naar volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goud waard. Knutselen met een kleinkind.
    Prettige Jaarwisseling en op naar betere tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleinzoon heeft z'n best gedaan Toos, heerlijk om zo samen
    te knutselen. En hij nam fraaie spulletjes mee die je heel
    goed kon gebruiken. je kaarten zijn prachtig geworden en inderdaad
    dat glitter fotograferen lukt van geen kant, ik schreef het ook
    al op mijn blog.
    En wat denk je......vandaag kreeg ik je kaart binnen, bedankt
    daarvoor, hij is mooi van eenvoud!!!!

    Fijne jaarwisseling gewenst,
    en vol creatieve zin het nieuwe jaar in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig om samen kaarten te maken en op deze manier bovendien de glitter 'thuisbezorgd' te krijgen!
    Leuk dat je op de valreep toch nog de laatste opdracht uit kon werken.
    Ik wens je een mooie rustige jaarwisseling toe en tot volgende week ;o)
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wensen voor een nieuw jaar vol creativiteit en rust !!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het resultaat mag er wezen. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gelukt en gemaakt in fijn gezelschap volgens mij.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen