zondag 7 juni 2020

Minibieb.

We fietsten een paar weken geleden naar  Berg en Dal en zagen deze leuke "LEES SMAKELIJK" minibieb staan.

Even verderop aten we onze krentenbollen op, op een bankje en toen ik rondkeek zag ik deze.

Vorige week nam ik de foto van deze RUIL BIEB in Katwijk. Niet in Katwijk aan Zee hoor, maar gewoon hier in Brabant. Leuk vind ik dat, in zo'n telefooncel. Ook vorige week zag ik er nog een, in Gewande, op een plekje in de volle zon.
Al jaren aan de gang, die minibiebjes, de laatste tijd neem ik er eindelijk eens foto's van.

13 opmerkingen:

  1. Jullie zitten royaal in de mini-biebs. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dat toch een erg leuk idee Toos,
    ik ga hier in het dorp ook eens koekeloeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zien er heel vrolijk uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit is echt enig, heb het al vaker gelezen, maar
    super dat jullie ze tijdens het fietsen gewoon tegenkomen.
    Die telefooncel, schitterend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb er hier in het dorp ook 1 gezien zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er de laatste tijd toevallig ook weer een paar gezien, geen foto's genomen. Ja, die telefooncellen ingericht met boeken zijn leuk, er staat er ook zo eentje in een buurdorp bij ons in Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ziet ze steeds vaker en ik krijg er altijd een blij gevoel van.
    Jij hebt wel heel leuke op de foto's gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb die in Katwijk reeds gevonden en waar je krentenbollen at, die ken ik ook. Maar mag ik de locaties van die 2 anderen? Hartelijk dank voor de tip ik ga die ik Katwijk zeker bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Liesbeth, in welke plaats deze staan heb ik in de tekst vermeld, maar de straatnamen weet ik niet. De roze, die in Gewande, staat op de dijk langs de Maas.

      Verwijderen