vrijdag 15 maart 2019

PATIENCE ... Crea 5219.

GEDULD dus en een mandala leggen vraagt wel wat geduld, vooral wanneer het materiaal heel licht van gewicht is of rond en dus makkelijk gaat rollen. Daarentegen is het wel rustgevend. Ik gebruikte de gekleurde blaadjes van een Orchidee en de groene blaadjes van de Oranjebloesem. De grijze buitenrand is van de geknipte takjes van Lavendel en de grote bolletjes komen van de Hedera. Alle kleine bolletjes zijn de zaadjes van de brede Lathyrus en laat ik die nou net deze week in mijn brievenbus hebben gekregen, mooi ingepakt in een zelf gevouwen envelopje met daarbij een leuk kaartje met een roodborstje. Er stond opgeschreven: succes met de zaadjes. Waarschijnlijk bloeien de planten pas volgend jaar, Nou daar moet ik dan GEDULD mee hebben. Ik ga ze in elk geval zaaien met dank aan Ageeth van het blog  OGENZALF.

14 opmerkingen:

  1. Mooi zo bij elkaar Toos. Misschien moet ik ook maar eens oefenen in geduld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is een mooie manier om rustgevend bezig te zijn!
    Alhoewel, ik denk dat ik helemaal in de stress zou schieten wanneer de onderdelen weg blijven rollen of weg'waaien', hihi. Ggelukkig heb jij wel geduld genoeg om zo'n mooie mandala te maken. Succes met de zaadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En zo fijntjes.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ai, wat mooi! Nu zit ik net te niezen... en bedenk ik mij dat je dat niet moet hebben als je zo'n mandala aan het neerleggen bent...
    Het lijkt me idd heel ontspannend om zoiets te maken. In de kampioen zie ik ze ook wel eens. Leuk!
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk he toos als mensen aan je denken en je iets leuks sturen, je mandela is weer beeldschoon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laatst zag ik het ook ergens, mooi dat mandala leggen, het heeft iets rustgevends, iets voor de zomer, als ik veel bloemetjes uit de tuin kan halen :) Bedankt voor je inspiratie
    Ben je gaan volgen, zie ik meteen wat je voor volgende week bedacht hebt, i.p.v. dat ik klik op het linkje. Ik weet het nog niet, praten is makkelijk, maar praten uitbeelden. We gaan het zien. Groet en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je een reactie achterliet op mijn blog. Ik ga hier ook lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toos,

    Het is een heel fraaie mandala geworden.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer mooi gemaakt Toos. Jij hebt volgens mij heel veel geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi een fijntjes!
    Je kunt de Lathyrus nu gewoon nog zaaien hoor. Ik heb
    ze vorige week nog binnen in een pot voorgezaaid. Heb
    je dit jaar nog nog mooie bloemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen