woensdag 6 mei 2026

Bloemen en vlinders !

 

Een ATC dat wou ik deze keer weer eens gaan maken.

 Meestal maak ik ze van stof, want papier gaat me niet zo goed af.

 Waardoor komt dat, nou ja dat komt omdat ik meestal de juiste afmetingen van plaatjes niet kan vinden (meestal te groot) en ik moet zeggen dat ik in een vlaag van opruimwoede eigenlijk teveel tijdschriften heb weggegeven, al uitgeknipt materiaal en aanverwante dingen heb weggegooid.

 Maar goed, ben toch gaan zoeken en vond nog wat bruikbaars.

Een overgebleven kaartje van een gelli plate probeersel, daar wat bloemen bij getekend en geplakt plus de twee vlinders.

En omdat ik nu toch bezig was maakte ik er nog twee bij.

Niet om nu te zeggen halleluja, maar ik heb misschien de smaak wel te pakken. 

Volgende keer de laatste opdracht (wat vliegt de tijd) van CONNYSQUILTS en CREATIES en bij haar kun je ook zien wie er nog meer mee doen.



14 opmerkingen:

  1. Heel mooi Toos, dat atc formaat is een uitdaging maar ook erg leuk om kleine werkjes op te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele gave atc! De andere twee zijn ook erg leuk. Ik doe het ook te weinig, atc-tjes maken, maar er zit maar we kunnen niet alles he...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is waar dat je soms meer voor het ene materiaal voelt dan voor het andere. Maar soms moet je het ook gewoon proberen en dat deed je!
    En wat gaat het je goed af! Ik vind je ATC's alle 3 supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt. Ik vind het juist erg leuk dat zo'n plaatje nog net naast het kaartje uitkomt, zoals die bovenste vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks de spirit die je even mist, [ las ik ergens anders] heb je toch maar mooi drie fraaie uiterkingen gemaakt Toos. Hopelijk gaat het weer kribelen bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem zeer geslaagd ook wat betreft kleur. En ja ik heb ook wat met dat formaat. Ik vind eerste de leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk, vooral de bovenste waar de vlinder net bovenuit steekt vind ik erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi. Knap om zo klein te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel geslaagd, alledrie! Knap en dat op zo’n klein formaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch mooi gedaan Toos, ook al ging het niet vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Toos en de eerste heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word blij van je ATC-tjes. Ik denk dat ik ook het meeste fan ben van de eerste.

    BeantwoordenVerwijderen