zondag 26 februari 2023

Inchies.

 

Het is weer een hele tijd geleden dat ik Inchies heb gemaakt, maar toen ik afgelopen week met Jeans stof bezig was en daar kleine snippers, reepjes en draadjes aan overhield kwam ik op het idee om er weer eens enkele te gaan maken. Dat Josephine van het blog CREATION er laatst ook weer mee bezig was zal hier, onbewust, een rol in hebben gespeeld.

Enfin, aangezien ik wat kaarten te versturen had, heb ik ze ook meteen kunnen gebruiken.

Leuk weer om allerlei frutsels en friemels, zo noem ik dat altijd maar, zoals knoopjes, kraaltjes, ijzerdraadjes en zo, bij elkaar te zoeken.

Je denkt nog heel naïef, dan wordt er weer wat opgeruimd, maar vergeet het maar.

Het is zo weinig, dat beschiet er niet aan.

Wel weer lekker bezig geweest, maar de foto's zijn niet zo goed gelukt. De kaarten hebben eigenlijk allemaal dezelfde kleur, maar hier niet. 

De Jeans, dat kan er nog mee door, maar ik troost me maar met het fijt dat ik, met de kaarten in het echt, wel tevreden ben.




10 opmerkingen:

  1. Leuk idee, jij kunt ook echt alles gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Toos. Je brengt me op een idee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, echt originele kaarten, ik vind ze heel kunstzinnig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt klein hè... Mooi hoe je op zo'n piepstukje iets spannends kunt maken met restjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SUPER vind ik ze geworden Toos, dit zijn nu echt formaten
    waar je letterlijk alle kleine frutsels voor kunt gebruiken.
    En die jeans draden doen het ook erg goed. Vind ze echt
    kunstzinnig geworden en ik denk zomaar dat je er nog wel
    een aantal gaat maken.........of heb ik het mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten zijn het geworden. Dat spijkerstof zich zo goed laat gebruiken, wist ik wel, want ik kreeg eens een kaart met deze stof van je. maar dat je er zulke kleine werkjes mee kunt maken vind ik echt Knap. Je hebt er vast weer wat mensen blij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen