dinsdag 9 februari 2021

Raadselachtig !

Vorige keer had ik er ZES gemaakt en lagen er nog negen geknipt en geplakt klaar. Daar heb ik er nu zeven van klaar, maar nu liggen er nog elf geknipt en geplakt klaar, rara hoe kan dat. Ach ja, weet je wat het is, het werkt een beetje verslavend, boekenleggers maken. Je bent met een lapje bezig en denkt, daar kan ik er nog een van knippen, maar omdat ik ze allemaal verschillend wil maken zoek je er een andere achterkant bij en een ander versierseltje. Dan rommel je weer tussen je stoffen en vind nog een leuk restant en weer een en weer.....enfin. De bovenste foto is van de ene kant en de onderste foto van de andere kant. De eerste twee, vanaf links, zijn alweer weg naar twee jarigen en de rest, nou ja het jaar is net begonnen en er komen nog heel wat verjaardagen aan. Nog maar even door dus.



 

13 opmerkingen:

  1. Een leuke bezigheid Toos, met mooi resultaat! Ook fijn om kadootjes klaar te hebben liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo wat een supergoed idee. Ook leuk om eens met de kleinkinderen te gaan maken !! Uh..... ik duik ook eens in de lappenkast :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke manier om restjes weg te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn enig! Heel handig om een voorraadje te maken. Ik vind die lusjes eraan ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om met restjes te kunnen doen. Dat ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-) als ik jou was toos, dan ging ik ze verkopen voor een goed doel, weer iemand blij maken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer leuk! En allemaal zo verschillend. Een ideaal cadeautje om weg te geven. Of idd... zoals Klaproos hierboven oppert...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las je blog, dacht aan Dorothé en lees net haar reactie. Leuk, Toos, je inspireert mensen! Ze zijn dan ook verrassend afwisselend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn ook weer heel erg leuk geworden Toos,
    wat heb jij veel verschillende soorten leuke lapjes.
    En inderdaad het zijn enige cadeautjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wordt boeken lezen nog leuker Toos. Superleuk zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen