donderdag 11 februari 2021

Nog één keer.

De sneeuw begint al aardig te smelten, dus daarom, voordat het te laat is nog wat foto's uit onze achtertuin. We zagen nu een vink, weet niet wat voor een, want daar zijn natuurlijk ook weer heel veel soorten van. 

NB: AGEETH liet me weten dat het de BOTVINK is, dankjewel.

Het blijft wel heel leuk om naar te kijken en er af en toe een foto van  te nemen. Moeten ze natuurlijk wel rustig blijven zitten en soms doen ze dat ook. maar soms.....

Vandaag zat er ook weer een in de top van onze hulst en dan moet ik altijd denken aan Kerstmis. De kerstboom met, in plaats van de piek, een vogel in de top.

De planten zitten lekker verstopt onder een dikke sneeuwdeken en de tuintafel lijkt wel een opgemaakt bed. Nog even profiteren voordat alles is gesmolten en alles weer als water in de Wadi te zien is. Ook mooi hoor.



 

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie weer Toos, van dit soort foto's krijg
    ik eigenlijk nooit genoeg. Die tafel, hihi lijkt inderdaad een
    opgemaakt bed. Mooi ook met stak blauwe lucht erbij.
    Een mooie vinkenpiek heb je, zo grappig om te zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat pak op je tuintafel... dat is echt wonderlijk. Op onze tuintafel net zo. Hoe dat gevallen is en is blijven liggen met die randen en hoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vogelfoto's zijn weer mooi, maar stiekem geniet ik nog meer van de sneeuwfoto's; wat is er lekker veel gevallen bij jullie en wat ziet het er toch mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je kerstkaart voor kerst 2021 al te pakken zou ik zeggen, de eerste foto is daar zeer geschikt voor. Vind ik dan hè..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is de botvink. Bij ons eten er drie vrouwtjes en twee mannetjes mee, vooral op de grond. Prachtig zijn (met de sneeuw als achtergrond).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon de vink maar een pracht vogeltje.
    Blijft ook mooi al die sneeuwfoto s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van foto’s als deze krijg ik nooit genoeg, heel leuk om de vinkjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi dat we veel bezoek krijgen van verschillende vogeltjes, ik ken ze ook niet hoor, het zijn er zoveel en het blijft leuk om er foto's van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's van de witte wonderwereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het blijft iedere keer wèer mooi hè, die sneeuw. De bovenste foto's lijken in de schemering gemaakt te zijn en de andere laten een prachtige felblauwe lucht zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke serie. Ik vind dat bed ook heel apart. Net een hotelbed met zo'n dik kussen voor de show en kunst boven je hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen