zondag 2 augustus 2015

Zonnige fietsdag.

Het is ongelooflijk, we spreken weken van tevoren af, maar we hebben iedere keer mooi weer op de dag dat we fietsen (deze keer afgelopen vrijdag). E. had deze keer 'n route uitgezet. We fietsten door de bossen waar hoog in de bomen deze vleermuiskasten hingen, we kwamen langs Kasteel Heeswijk dat helaas op vrijdag gesloten is maar we dronken koffie op de gezellige binnenplaats van Landgoed Haanwijk. Even later kwamen we langs nog een kasteel, Nieuw-Herlaar, prachtig gelegen aan de Dommel. We lunchten aan het water bij de IJzeren Man in Vught (waar ik als kind met mijn ouders en broers al vaak kwam) en zagen verder die dag nog een tuin vol met mensen, dieren en voorwerpen, gemaakt van fietsbinnenbanden. Ook opgenomen in de open atelierroute Sint-Michielsgestel (6-13-20 en 27 september 2015). We stapten nog af bij een "Brocante", waar ontzettend veel te zien was aan spullen uit een lang vervlogen tijd zal ik maar zeggen. Bij een lunchgalerie, waar ook weer veel te zien was, dronken we nog wat en toen gingen we weer huiswaarts. Lekker bijgekletst, vol indrukken en met 89.73 km op de teller kunnen we zeggen, het was weer leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

2 opmerkingen:

  1. Oh tof! En dat van die Hemelse Modder wist ik niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je verslagen te lezen. Je hebt je roeping gemist!!!
    Het was weer heerlijk fietsen met jou door het Brabantse land. Voor jou komen veel wegen bekend voor. Voor mij volgt na iedere bocht een verrassing. Volgende keer de van Gogh-route??
    De groentetaart ga ik volgende week maken als Remco en Anouk komen logeren. Bedankt voor het recept.
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen