zaterdag 21 september 2013

Bijna herfst

Op school leerden wij dat de herfst op 21 september begint, maar blijkbaar is dat nog nooit zo geweest. In m'n agenda staat dat het dit jaar op 22 september begint, maar wie schetst mijn verbazing, toen ik de weerman deze morgen hoorde zeggen dat het eigenlijk de 23e pas zover is. En dan heb ik het nog niet over de meteorologische herfst, want die is al een tijdje aan de gang. Om aan al die onzekerheden een eind te maken heb ik het hier even opgezocht. Een ding is echter wel duidelijk, de vlierbessen zijn er altijd weer in deze periode van het jaar. Vol gezondheid om de herfst en wintermaanden door te komen. Google even en je vind ontzettend veel lekkere recepten. Ik heb deze gemaakt, met appels en gember erin. Jammie !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten