woensdag 4 oktober 2023

Mooi in de buurt.

Ook niet ver van huis vind je aardige muurschilderingen. Ik had al eerder een blog over DEZE TUNNEL, maar enkele maanden geleden is er wat bij geschilderd, nl op de voorkant links en rechts.

Binnen in de tunnel is men ook nog bezig geweest, er zijn wat dingen over geschilderd en misschien heeft dat wel te maken met de nieuwe gemeente Maashorst, zou zo maar kunnen. Maar het kan ook zijn dat het te maken heeft met het 20 jarig jubileum van het monument VORSTENGRAF van Oss, dat er tegenover ligt.

Het ziet er in elk geval weer aardig uit en we fietsen er met plezier doorheen.







 

8 opmerkingen:

  1. Ja dat is wat muurschilderingen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi geworden. Soms rij ik wel eens om voor de tunnel die we nu in Barendrecht hebben die ook zo mooi beschilderd is. Het doet iets met je die openbare kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hoeft niet ver voor mooie zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet denk ik toch vaker in tunneltjes gaan kijken... Wat vind jij er veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere beesten zeg. Heel mooi geschilderd en alles is daar zeker opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken bij mij in de buurt die ook wel zo’n opkikker kunnen gebruiken. Prachtig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind dit soort dingen echt geweldig, het maakt de omgeving
    zoveel aangenamer. Heel fraai ook de beschilderingen
    aan de buitenkant van de tunnel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Muurschilderingen fleuren de hele buurt op. Veel leuker om te zien dat dat grauwe beton!

    BeantwoordenVerwijderen