woensdag 29 mei 2019

Social Sofa.

Deze foto's zijn vorig jaar al gemaakt, ook in mei dat wel, maar helemaal vergeten om te posten. Afgelopen vrijdag, toen we naar Zaltbommel fietsten kwamen we er weer langs en schoot het me te binnen. Deze SOCIAL SOFA of zoals wij zeggen, bènkske, is gemozaïekt (of is dat geen goed woord) in elk geval werd het kleurrijk bekleed met mozaïek steentjes door DEZE kunstenares. Het staat er echt mooi met uitzicht over de Waal en er zitten echt wel eens mensen op. Maar dan maak ik geen foto natuurlijk want dan zie je niks van al dat mooie werk. Alhoewel, van de achterkant zou het wel kunnen ;-)


10 opmerkingen:

  1. wat een schitterende bank en op een gewéldige plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! en zeker de achterkant. Het past daar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zeggen ook bènkske, mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig en een mooie plek ook!
    Bij ons in de buurt staat er sinds kort ook één.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf om te zien Toos, ja zo'n bankje zouden we hier ook moeten hebben:-0 vol met klaprozen als het even kan :-) ik wil die mevrouw wel helpen met plakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Dien, wat let je, zou geweldig mooi zijn zo’n klaproosbank. Praat eens met de gemeente of met de ondernemers vereniging in jullie dorp. Op de link (Social Sofa) in mijn bericht vind je meer informatie over waar je zo’n kale bank kunt kopen. En dan lekker aan de slag met je dorpsgenoten.

      Verwijderen
  6. Die social sofa's zijn echt wondermooie kunstwerken. Deze zeker! En met een prachtig uitzicht ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In Oudewater staan er ook twee, ik blogde er al eens over. Mooi deze, hoor Toos. Zou ook niet misstaan op het Dorpsplein in Stolwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie bankje met prachtig uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen