zaterdag 27 april 2019

Volle dagen.

Op maandag maakten we een fietstocht van zo'n 80 km en werkte ik nog een paar uurtjes in de tuin. Op de dinsdag is het onze oppasdag en vanwege de vakantie begonnen we met koekjes bakken en versieren, een idee van Bo. Omdat het mooi weer was wilden we niet heel de dag binnenblijven. Niet ver bij ons vandaan is vorig jaar een minigolfbaan geopend en onze twee jongste kleinkinderen vonden het superleuk om er heen te gaan. We konden er op de fiets naar toe en zijn na het golven met een omweg naar het klauterwoud gereden waar ze best nog zin in hadden.

Op woensdag gingen we weer fietsen maar nu richting een verjaardagsfeestje. Heerlijk taartje, lekkere hapjes en gezellig kletsen. 's-Middags kon ik nog weer een paar uurtjes wat in de tuin doen, want ik wil hem wel een beetje netjes hebben voor mijn verjaardag. Op donderdag waren de twee oudste kleinkinderen bij ons en die hadden ook wel zin om een balletje te slaan. Op de vrijdag was het tijd om binnen maar eens wat op te ruimen en werden er al wat boodschappen gedaan. Vandaag de rest van de boodschappen, Koningsdag kijken op t.v met een oranje slagroomsoes erbij, het een en ander bakken want morgen ga ik mijn verjaardag vieren. Ben dan nog niet jarig, nee dat is pas op 30 april, de vroegere Koninginnedag en ik moet zeggen dat had wel wat, de vlag hing altijd te wapperen. Maar ik mopper niet hoor want als het zover is, ben ik toch maar mooi 70 lentes jong ;-)


17 opmerkingen:

  1. Dat was zeker een druk weekje. Alvast fijne verjaardag morgen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 80 kilometer gefietst én nog een paar uurtjes in de tuin gewerkt?? Jij moet wel een bereconditie hebben!
    Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag zondag én dinsdag. 🎂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig heb ik een man die graag boodschappen doet, dus dat scheelt.
      Dankjewel voor de felicitatie Marjan.

      Verwijderen
  3. Je brengt me op een idee, Toos. Straks komt onze Anna logeren en die is dol op bakken. Straks maar eens even wat in huis halen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast gefeliciteerd! Dat wordt een geweldige verjaardag zo met een nieuwe voordeur. (zeggen jullie dat ook een nieuwe voordeur?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Kris. Die uitdrukking ken ik totaal niet, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. op mijn verjaardag (31 januari) hangen er ook altijd nog wel ergens vlaggen (naar mijn idee toch minder dan vroeger) en dat vind ik nog altijd leuk. Een hele fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de felicitatie. Ja leuk hè dat vlaggen, mijn man is ook op 31 januari jarig.

      Verwijderen
  7. De koekjes zien er echt heerlijk uit. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank, dank voor je felicitatie Marleen en de koekjes smaakten nog lekker ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan ben ik op tijd om je van harte te feliciteren Toos. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, dan ben je dus precies vandaag jarig! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    Wat ben je nog fit voor je leeftijd, ik sta perplex als ik lees hoe je je dagen ingevuld hebt.. Ik ben heel wat jonger, maar heb veel minder energie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Elizabeth, ja ik ben gelukkig nog vrij fit en probeer door het fietsen de conditie op pijl te houden. Ik zeg ook, probeer, want dit heb je niet altijd zelf in de hand. Het kan zomaar omslaan, want een ongemak of een ziekte kan je zomaar ineens overkomen. Heel blij ben ik dus dat we alletwee nog goed vooruit kunnen, maar na een drukke dag raakt mijn energie ook wel op hoor.

      Verwijderen
  11. Volle dagen en lekkere koekjes. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen