vrijdag 5 april 2019

HAPPY ... Crea 5219.

Deze keer spelen onze twee jongste kleinkinderen een rol in het uitbeelden van het weekwoord HAPPY.
Het was oppasdag en de kleinkinderen waren heel de dag thuis i.v.m studiedag. Tijdens de koffie vroeg ik "waar worden jullie HAPPY van" ?  Kleinzoon Brun zei meteen "van smileys". En toen hij even later op de trampoline ging springen zei hij "en hier ook van".
Kleindochter Bo wordt vrolijk van muziek. Ze schreef er wat over op een briefje en dat zal deze week de tekst van dit blog zijn. Het briefje heb in het zakje gedaan en in het boek geplakt. Opa had nog wat foto's gemaakt toen ze stond de dansen op de muziek van de musical Droomvlucht.

HAPPY.

Als ik muziek hoor word ik HAPPY. Ook al ben ik verdrietig en hoor ik verdrietige muziek, dan word ik HAPPY omdat ik dan in de mood ben. Ook vind ik musical muziek super leuk, ik kan me dan helemaal inleven en vaak de tekst meezingen en dan word ik HAPPY. Als ik dans kan ik vaak wel emotie laten zien, dat vind ik fijn en leuk. Dit zijn een paar voorbeelden waar ik HAPPY van word.
Bo.


15 opmerkingen:

  1. Ja en jij wordt natuurlijk weer HAPPY van je kleinkinderen
    Leuke foto's en mooi uitgebeeld.
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend, groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi blogje Toos! Leuk dat je de kleinkinderen hebt ingeschakeld om iets moois te maken van de opdracht van deze week. Leuk ook dat je er een boek van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muziek kan enorm veel impact hebben op de stemming is ook mijn ervaring. Die eerste foto van dat duikelende kind vind ik prachtig : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch, zo mooi verwoord!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om je kleinkinderen dit uit te laten beelden en helemaal goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Het is zo goed als kinderen een uitlaadklep hebben. Voor de één is dat iets creatiefs en voor de ander iets sportiefs..
    Wat heeft Bo het ook mooi opgeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi is dat hé, hoe ieder dat op der eigen manier doet, en kan,
    leuk Toos,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor. Goed bewaren dat briefje.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier moet je als oma wel happy van worden. Leuke invulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke merci voor je geweldige kaart! Lief en zooo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe tof dat schriftje! Leuke herinneringen zo.

    BeantwoordenVerwijderen