zaterdag 23 maart 2024

A.T.C. ruil.

 

Mieke, van het blog MIEKEQUILT, organiseerde, zoals ze al enkele jaren deed, weer een atc-ruil. Ik had me ook weer aangemeld, maar had eigenlijk geen idee wat ik zou moeten maken. Maar ten langen leste, borrelde er toch wat op in mijn brein. Aan de slag dus, deze keer op mijn naaimachine. Huisjes moesten het worden en op internet vond ik daar huisjes gemaakt van hout en klei, die nam ik al voorbeeld. Er lag hier nog een stuk stof dat over was van de cursus, verven met bladeren en dat leek me wel leuk om te gebruiken als achtergrond. Drie moesten we er opsturen en dit is mijn bijdrage aan de ruil

Vanmorgen viel er een brief van Mieke op de deurmat, met daarin de kaartjes van de ruil. Leuk hoor zo'n post in een, door Mieke gemaakte envelop. De grote kaart, links op de foto, is ook van Mieke, het kaartje rechts, plus het envelopje met de katten is van FERRARA, ze doet niet mee met de ruil, maar vind het leuk om deze kleine kaartjes te maken, een extraatje dus. Dankjewel.
De onderste drie kaartjes zijn wel van de ruil, vlnr  HANNIEELS en ook een van Mieke. 
Was weer fijn om mee te doen Mieke, Bedankt voor al je werk.




13 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig die ATC's. Zo leuk wat iedereen verzint. Ik zie jou er ook nog wel eens een van een watertoren maken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Bij leven en welzijn hoop ik volgend jaar ook mee te doen aan de ATC-ruil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave huisjes heb je gemaakt. Jullie zijn allemaal zo handig met de naaimachine. Er was voor jou ook weer een fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je huisjes leuk, Toos! Een geweldig idee... En dan krijg je weer totaal andere kaartjes terug, altijd weer verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal in de creatieve ban van A.T.C ruil.Leuk om al de verschillen te zien en de vele reacties die iedereen krijgt,en dat laatste maakt bloggen nog leuker!
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een creativiteit, en dat is absoluut hele leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Toos de kaartjes die jij zelf hebt gemaakt, echt prachtig gedaan die huisjes. Betst ook heel bewerkelijk, tijdens het naaien met al die draadjes zie je soms de bomen door het bos niet meer, hihi.
    Je hebt ook weer mooie ATC;s terug gekregen. Zelf kreeg ik ook pas de envelop vandaag laat in de middag maar ik heb toch net een post geplaatst van de inhoud van mijn envelop., waar ik heel tevreden over ben. Fijn weekend verder . . . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat leuk en knap gemaakt zag ze ook al langs komen bij Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zijn ze weer. Ik heb ook een kaartje van jou mogen ontvangen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Toos,
    Hartelijk dank voor je originele ATC kaartje, ik ben er blij mee! Conny Doornbos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je originele ATC kaartje Toos, ik ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen