woensdag 12 juli 2023

Extra !

 

Toen we laatst in Rotterdam, na  watertoren De Esch, met het pontje de Nieuwe Maas overstaken  naar de Piekstraat, moesten we een flink eind omlopen om bij de tweede toren aan het Mallegatpark te komen. Er werd nogal flink gewerkt daar, alles lag open en was geblokkeerd.

Gelukkig was de boel wel opgefleurd. Je kunt daar in de buurt trouwens graffiti  workshops volgen en zo te zien heeft men hier goed geoefend. Dus voor ons  leverde de omweg wat extra's op. Er was genoeg om een rustig te bekijken.

Maar ook onderweg naar de diverse opstapplaatsen voor tram, trein en metro zagen we een paar mooie.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik vaak vergeet te kijken wie de makers zijn en soms ben je er zo ver vanaf dat je het niet kunt zien. Volgende keer maar weer eens opletten, maar desalniettemin, zijn het stuk voor stuk kunstwerken.

Conny van conny's quilts en creaties reageerde dat zij informatie heeft over de op een na laatste muurschildering op mijn blog, dankjewel Conny.             
HIER een link naar haar blog.




12 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg. Daar zitten juweeltjes tussen. Ik herken de stijl van de een na laatste schildering in jouw reeks. Ik heb net een vergelijkbare op mijn blog op dit moment, van dezelfde maaksters. (met links met info)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Conny voor de informatie. Ik kon de eerste link wel openen, maar de tweede niet, maar dat kan ook aan mijn IPad
      Liggen.

      Verwijderen
  2. Ze zijn prachtig, er zit ook zoveel diepte in. Ik vind het knap als je zoiets kunt maken, want je staat er heel dicht bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat werd een kleurrijke omweg, niks mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik herkende hem ook meteen dankzij Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat ze tegenwoordig op die schuttingen muurschilderingen laten maken, fleurt de boel wat op. Ja, die eennalaatste is schitterend, een waar kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Toos. Daar heb ik ze nog niet allemaal gezien, de nieuwe in ieder geval. Je kunt alle achtergrondinformatie vinden in de rewritersapp die zowel online als offline te gebruiken is, ter plaatse en thuis https://rewriters010.nl/rewriters-app/ groetjes Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herkende die ene van Conny’ s blog. Grappig dat ik niet de enige ben.
    De andere zijn ook mooi, vooral die langs die lange muren, het fleurt inderdaad de hele boel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, echte kunstenaars zijn daar aan 't werk geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zo ziet het er toch veel beter uit

    BeantwoordenVerwijderen