zaterdag 13 mei 2017

3000 km.

Op naar de 4000 zeggen we dan. Het gaat prima dit jaar, het weer werkt dan ook prima mee. Op t.v en radio hoor ik steeds dat er flinke buien met onweer en zelfs kans op hagel is maar gelukkig niet hier en ook net niet op de dagen dat wij fietsen. Geluk moet je hebben nietwaar ? We konden daarom afgelopen woensdag lekker op het terras lunchen. We waren, met een grote omweg, naar de vestingstad GRAVE gefietst en op de markt was het goed vertoeven. We zaten vlakbij een natuurstenen pomp, uit 1798, in Lodewijk XVI-stijl. Hierbij liggen drie zogenaamde visstenen, waarop vroeger de vis werd schoongemaakt. Ik las dat net, want eerlijk gezegd dacht ik dat het daar was neergelegd om op te zitten ( wat natuurlijk toch wel kan ). Er zijn nog heel veel meer bezienswaardigheden maar dat kun je lezen op de link.

6 opmerkingen:

  1. Aantrekkelijke beelden en wat een getal, 3000 km!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grave, mooi daar. Wij hebben daar ook weleens gefietst maar dan vanaf Stolwijk eerst met de auto;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt al wel heel flink gefietst! Daar kan ik momenteel nog lang niet tegen op. Mooi daar in Grave.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk toos, op de fiets genieten. lekker fris windje om je heen en op tijd gaan zitten.. ijsje drankje, zo kun je makkelijk de 100 halen... wat zeg ik "supermakkelijk" en heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen