vrijdag 15 januari 2021

Maar niet vandaag !

 

We fietsten vandaag weer over de dijk en kwamen langs het mooie stadje RAVENSTEIN. Ontelbare keren zijn we hier al onder de poort doorgereden, om wat te drinken of te eten, maar vandaag even niet. De tekst op de muur was nog steeds uitnodigend, maar bier dat zagen we vandaag niet zitten. Het was meer het weer voor warme chocolademelk of glühwein en bovendien is er nu niet veel te beleven. Nee, we komen nog wel eens terug bij aangenamere temperaturen en dat is zeker.



10 opmerkingen:

  1. Nee niet vandaag en ook niet morgen, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hopen dat dit over tijdje gewoon weer kan Toos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijstje met weer eens te bezoeken plaatsen wordt steeds langer.
    Ik vrees dat het nog wel even duurt voor die plannen uit de kast kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er komt een tijd dat het allemaal weer kan Toos, al weten
    we jammer genoeg nog lang niet wanneer dat zal zijn.
    En wat zullen we dan weer genieten........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoj, via-via-via kwam ik op jouw blog terecht en vind het zo leuk. Ik woon al 45 jaar in Denemarken, maar ons gezin vroeger woonde in Oss. Wat heb ik vaak rondgefietst over de dijk en langs de Maas. Tot twee jaar geleden kwam ik er nog vaak; nu is mijn moeder overleden. Ik geniet een beetje mee van je foto's en verhaaltjes. Groeten van Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Dorien, wat leuk dat je mijn blog hebt ontdekt. Regelmatig fietsen we over die dijk en het verveeld nooit. Binnenkort laat ik nog wat zien over wat we op de dijk zagen.

      Verwijderen
  6. Ooit gaan we weer naar een restaurant. Tot die tijd geniet ik van jouw foto's. En af en toe noteer ik iets op mijn "uitjes" lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, Ravenstein is mooi, wij hebben daar ook weleens gefietst. We zullen nog even geduld moeten hebben maar jullie en ook wij zijn in ieder geval gezond en kunnen er nog op uit. Dat blijf ik maar voor ogen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker zo Marthy, want als je de schrijnende verhalen vaak hoort en ziet op radio en tv, dan zijn we heel dankbaar !

      Verwijderen
  8. Bij kou vind ik het afstappen op opwarmen in de kroeg aantrekkelijk maar om daarna weer op te stappen...Ik rijd liever door. Ravestein lijkt me een prachtig stadje!

    BeantwoordenVerwijderen