vrijdag 10 juli 2020

DOODELEN ... Crea 5220.

Natuurlijk heb ik ook wel eens zitten doodelen. Meestal gebeurd dat wanneer ik telefoneer en er pen en papier bij me ligt. Nu ik erover nadenk zijn het altijd huisjes die er dan worden getekend, in allerlei maten en vormen. Nu werd het wat anders en zo had ik het nog nooit gedaan. Ik moet zeggen dat het een hele leuke bezigheid is en net als het leggen van een mandala, héél relaxed. Je kan bij doodelen eigenlijk weinig verkeerd doen, want als je eens uitschiet met je pen, dan maak je daar maar weer een figuurtje van.

16 opmerkingen:

  1. Ja, klopt... het kan niet fout gaan. Maar toch zijn er ook veel mensen die te perfectionistisch aan het doodelen zijn. Die druk moet er af en je moet gewoon lekker kunnen rommelen.
    Wat een heerlijke relaxte uitwerking laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You're right! You can move the pen following the thoughts...Beautiful!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet je bekennen dat ik nooit doedel. Maar als ik dit zie moet ik misschien toch maar eens papier en potlood klaarleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ja, eigenlijk zouden we dit vaker moeten doen, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Móói! Het ontwerp van de eerste bladzijde heeft ondanks alle doodletjes😊 toch een rustige uitstraling en het combineert heel goed met de rechterbladzijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, maar jij doodelt toch een stuk beter dan ik, bij mij lijkt het nergens naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking Toos, inderdaad fout kan het eigenlijk nooit gaan, alleen heerlijk je fantasie de vrije loop laten. het lijkt me ook voor nerveuze mensen een goede therapie, beter dan pilletjes slikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk om te doen Toos, aai lof it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Toos. Ik vind het ook heel ontspannend om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat mooi gedaan, het lijkt ook wel op het hart van een bloem! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt een ontspannen bezigheid! Het resultaat is mooi geworden in ieder geval. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het ook al op een bloem lijken. Dit geeft me ook weer een idee om eens op stof uit te proberen. De rechterpagina geeft een mooi tegenwicht met die zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vond ik zelf nou ook, maar het is gewoon zo ontstaan, niet van tevoren bedacht.

      Verwijderen
  13. Ik ben heel eentonig in Doodelen. Teken alleen maar "onliemiepluizekes". De blaaspluisjes van een paardebloem. Al mijn hele leven altijd hetzelfde. Lekker saai. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er goed uit! De linker vind ik ook net een bloem. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen