donderdag 8 juni 2023

De tweede.

Ik had een tijd geleden nog wel gezien dat er een steiger tegen deze wand stond, maar ik dacht er zal wel geschilderd worden. totaal niet gedacht aan een muurschildering, terwijl ditzelfde  bedrijf aan de overkant van de straat er een paar jaar geleden al een had laten realiseren. Kijk maar Hier. Ze hebben dus duidelijk de smaak te pakken.

Deze muurschildering is iets kleiner dan de vorige, die meet 116 bij 17 meter en deze nieuwe 53 bij 18 meter, toch een behoorlijk ding. De opdracht, van het bedrijf in Koel & Vries Logistiek,  werd gegeven aan graffitikunstenaar GOMAD (Marcus Debie). Het is toch een stuk mooier dan zo'n kale wand.






                                                                                                                                                    

11 opmerkingen:

  1. Echt mooi wat knappen saaie gevels daar vanop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi. Oh en die vogels op / bij het ijsblokje. Een hele verbetering tov saaie wand. Hopelijk blijft het zo en gaan ze er niet overheen spuiten. Groe Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik in de buurt zou zijn, zou ik er zeker een kijkje nemen. Ik ben dol op murals.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je link werkt niet goed Toos. Schitterend deze muurschildering en de details die je laat zien geven weer hoe knap dit gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk daar knappen die lelijke bedrijfsdozen van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie zeg. De kleuren vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beelden lopen zo mooi in elkaar over... Knap als je zoiets kunt hè..

    BeantwoordenVerwijderen