zondag 28 februari 2021

Onder de Maasbrug.

Eerst fietsten we deze ochtend een hele tijd in de mist en dat was eigenlijk best saai. Ook wel een beetje angstig, want op een gegeven moment werd het steeds mistiger en zag ik bijna C, die voor me reed, niet goed meer. Och och, het moet niet erger worden, bleek dat mijn bril dichtzat van de mist. 

Maar, zoals voorspeld, brak de zon door en konden we weer een end van ons afkijken.
Een paar keer had ik, onder de Maasbrug bij Ravenstein,  deze graffiti al gezien. Vond het wel leuk dat je door de eerste pijler verder kon kijken naar de volgende. Van de dijk af was het best nog ver en de achterste staat er dan ook niet zo duidelijk op. Laat ik het zo zeggen, in het echt was het mooier. Maar we doen het er maar mee :-)




 

9 opmerkingen:

  1. Dat herken ik: dat alles in het echt mooier is (-: Je foto's vind ik zeker de moeite waard!
    Het was eens zo mistig dat ik m'n bril maar in het zakje van m'n wielershirt heb gestopt.
    Vandaag was een prachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het water is net zo blauw als de graffiti. Dat is vast niet elke dag zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn toch wel erg leuke foto's geworden hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Water, zelfs in een vaart of kanaal, vind ik altijd mooi. Hier kleurt het mooi bij de graffiti.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die brillen in de mist (en in coronatijd)!
    Wat een prachtige lentekleuren laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och heden, je bril dicht van de mist.. Dat is idd erg mistig:)
    Wel stoer van jullie dat je dan gewoon gaat fietsen!
    Mooie foto's weer, Toos!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige tekeningen staan er soms hé,
    wat een kunstenaars

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook kunst!! Toch! Ik zou het niet na kunnen doen!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen