woensdag 23 oktober 2024

"Creëer een collage", no 5. op de helft.

 

In het weekend waren we in het tuincentrum, moest nieuwe tuinhandschoenen hebben en potgrond. Deze violen zag ik staan en nam die ook meteen maar mee, want PAARS is de kleur deze week, had nog geen enkel idee wat ik ermee moest, maar dan had ik vast iets. Nou, dat iets is dit geworden, KOP EN SCHOTEL was geen probleem, want mijn man fotografeert die die al jaren. Ik vroeg hem om enkele van zijn "koffiekopjesproject" op een kaart te zetten. POES dat lukte ook wel en voor de achtergrond was ik eerst links begonnen, maar dat stond me niet aan. Ik vond nog een lichtere kleur papier en het donkerder stuk om daar op te plakken frommelde ik op wat wel een mooi effect geeft. En toen kwamen de viooltjes ook nog van pas. Dit is mijn ietwat bescheiden collage van deze week, maar in alle BESCHEIDENHEID, durf ik toch te zeggen, ik ben tevreden met het resultaat.

HIER bij Conny die dit heeft bedacht, kun je zien wie er nog meer mee doen.

9 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden, durf ik wel heel bescheiden op te merken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat gefrommelde papier, dat doet het heel erg goed. Een leuke collage geworden ook!
    Wat geestig dat je man kop en schotels fotografeert. In alle bescheidenheid merk ik op dat ik dat zelf bedacht had kunnen hebben. Ik heb zo een hele voorraad foto verzamelingen, bijvoorbeeld vuilnisbakken, eenhoorns, fietsen, hartjes. Maar kop en schotels niet. Haha, misschien alsnog doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij fotografeert ze alleen wanneer we er zelf uit gedronken hebben als we onderweg zijn of op vakantie.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie collage. Het is weer genieten hoe ieder een eigen invulling vond. Bescheiden heb je origineel verwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, de bescheidenheid straalt er vanaf... En dat met al dat paars, hahaha....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan, de viooltjes passen er goed bij want ze staan symbool voor bescheidenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bescheiden, maar heel stijlvol je collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het prachtig! Ik las net bij een andere deelneemster dat viooltjes bescheidenheid symboliseren, dus het is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg mooie collage. leuk met de paarse kleuren

    BeantwoordenVerwijderen