dinsdag 2 mei 2023

Jarig !

Afgelopen zondag kon ik er weer een jaartje bijschrijven en daar ben ik blij mee. 74 jaren tel ik nu en enkele weken geleden, bij de jaarlijkse "APK" zal ik maar zeggen, was alles prima in orde. We proberen in goede conditie te blijven, gezond te eten, maar je hebt niet alles in de hand, dat beseffen we terdege. Het was een gezellige dag met vrienden en familie en ik ben echt  verwend, een peperplant waar ik deze week al lekker van kan oogsten, een mooie Oleander, nog bloemen die hier niet op de foto staan, lekkere bonbons, cadeaubon om zelf wat te kiezen, een leuk pakketje met streekproducten en niet te vergeten, post in de brievenbus. Genoten heb ik ervan en ik hoop er nog wat jaartje bij te kunnen schrijven.



 

13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd. Je bent lekker verwend, leuk hoor. We moeten maar hopen dat we allemaal gezond ouder worden hè. Jullie doen er gelukkig veel voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd een jaartje erbij. En wat zijn jullie nog lekker actief. Toch iets om dankbaar voor te zijn. Mooie cadeaus dat heeft ook wel wat een beetje verwennerij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd Toos, prachtige planten heb je allemaal
    gekregen, leuk altijd allemaal kaarten, je bent heerlijk verwend hoor.
    Wij schelen maar anderhalf jaar, knap hoor dat jullie nog steeds
    zoveel kilomeers per jaar afleggen. Geniet maar heerlijk na van
    zo'n fijne dag met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Toos!
    Ik ben 15 jaar jonger, en als ik dan zie wat jij allemaal op de fiets aflegt...
    Je hebt prachtige planten gekregen en daar kun je nog lang van genieten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Harte proficiat Toos. Een beetje te laat, maar uit een goed hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog Van Harte Gefeliciteerd, je bent goed verwend. Wij zijn dus van hetzelfde jaar. Ik werd in maart 74.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte gefeliciteerd. Inderdaad iets om dankbaar voor te zijn, gezondheid, maar ook kinderen, vrienden en heerlijk kado's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog gefeliciteerd, wat fijn dat je een leuke en gezellige dag hebt gehad. Ik ga het opschrijven, zodat ik je volgend jaar ook een kaartje kan sturen. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn reactie is niet terecht gekomen waar hij moest en ik was al te laat om je te feliciteren. Ik probeer het op de pc nu nog een keertje. Proficiat en de beste wensen voor je gezondheid zodat je lekker alles kunt blijven doen wat je wil.

    BeantwoordenVerwijderen