maandag 30 maart 2020

Una paloma blanca.

Gisteren zag ik op het blog van BETTIE, waar je alles kunt lezen over de actie : Geknipt voor onze helden, twee mooie duiven. Ik ben meteen ook gaan knippen, omdat ik het een mooi idee vind. Ik sluit me aan bij al de beroepen die Bettie al noemden en ik voeg er voor onze duiven nog bij, de vuilnismannen die morgen hier weer de containers leeg komen maken (niet alleen hier natuurlijk) en voor alle ouders die thuis moeten/kunnen werken, maar ook nog de kinderen bijstaan met het huiswerk en wat structuur in de dagen moeten zien te brengen.
De titel, una paloma blanca, klopt natuurlijk niet, maar ja ik moest wel meteen aan die hit van George Baker denken.
Dankjewel Bettie voor de tip en onze kleindochter gaat ook knippen.

8 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, ik had het half en half bij Bettie gezien.
    Ik heb er meteen 4 geprint, ook voor mijn moeder, dan heeft ze meteen afleiding door het knippen :)Bedankt hoor :)
    Groetjes en pas goed op elkaar, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De duiven hangen daar prachtig, zo tegen die blauwe lucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan toos, ze hangen daar prachtig
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Dat is nog niet naar België overgewaaid denk ik. Hier zijn we vooral bezig met de berenjacht. #staysafe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap om ze zo mooi op de foto te zetten. En nog knapper geknipt!

    BeantwoordenVerwijderen