vrijdag 28 februari 2020

GEEL ... Crea 2020.

Dat wordt niks deze week dacht ik. Carnaval, oppassen, fietsen en vanwege het slechte weer had ik bedacht om na al die leuke dingen te beginnen met wat minder leuks, namelijk het schoonmaken van de keuken. Maar er is toch, tussen al dat poetsen door, natuurlijk wel tijd voor een lekker kopje koffie en waarom zouden we die dan niet schenken in de gele mokken. Zo gezegd zo gedaan ! Een lekker Quukske ( Brabants voor koekje ) erbij met citroensmaak (ook geel) en ondertussen nog een paar cadeau envelopjes zitten knippen en plakken. Hè hè, kon ik toch nog meedoen deze week en ik ben nog tevreden ook ;-)

14 opmerkingen:

  1. Natuurlijk... Je staat soms versteld hoe het opeens zomaar lukt! Ik krijg een vakantiegevoel bij je plaatje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto! Lekker zo'n vrolijk moment tussen het schoonmaken door. En die Quuskes? Die vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijk zonnig zoet en geel , je hebt er weer een prachtig cadeau blog van gemaakt Toos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan zeker tevreden zijn Toos, zo zie je maar, een
    mens denkt vaak veel te moeilijk terwijl het als het
    ware in je schoot geworpen werd ;o)
    Het kan niet zonniger gewoon, heerlijke gele koekjes,
    mooie gele mokken en geel papier om creatief te zijn,
    SUPER geslaagd zou ik zeggen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes! Greedy post colored in a beautiful yellow!...Good cookies!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, lekker: koekjes met citroen, ja, daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch nog goed gekomen ;) met jou en met geel :)
    Wel een goed idee om je koffie of thee uit van die vrolijke mokken te drinken, heb je de zon op tafel :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En je keuken ook nog gesopt, Toos? Knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Marthy, keuken poetsen moet je plannen met slecht weer. Vandaag hebben we weer gefietst.

      Verwijderen
  9. Intrigerend, koekjes met citroensmaak. Fijne bezigheid, enveloppen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze week bood toch meer leuks dan je van tevoren kon bedenken. Als dat geen goed nieuws is! Komt vast door je gele aanpak en de lekkere Quukses bij de koffie (-: En ook nog de keuken gesopt. Grote klasse!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen