woensdag 8 januari 2020

Scrunchie naaimiddag.

Onze afspraak om samen in de Kerstvakantie scrunchies te maken was gezellig en Bo zat zelf ook achter de naaimachine. Zij zocht eerst natuurlijk de stofjes uit, en daarna gingen we knippen. De eerste deed ik zelf, maar daarna deed Bo het. Ik liet ze ook zelf het elastiek knippen en de korte naadjes stikken. Ik deed dan de lange naden en zij draaide de scrunchies dan weer om. Wat een samenwerking hè, ging hartstikke goed en op het eind van de middag hadden we alle stofjes die ze had uitgezocht, verwerkt. Leuk resultaat toch !


18 opmerkingen:

  1. Geweldig en wat goed dat ze het zo leert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen al voor zo'n middag met je oma zou je je haar laten groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat gezellig om zo samen bezig te zijn, en Bo
    heeft er zo weer een hele serie nieuwe bij die bij
    alle soorten kleding passen.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er keileuk uit toos, dat zou ik ook nog willen kunnen naaien

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat lijkt mij ook erg leuk.
      Heb alleen geen naaimachine.

      Verwijderen
    2. Als jullie wat meer in de buurt zouden wonen zou je wel even binnen kunnen komen voor een middag scrunchies maken

      Verwijderen
  5. Zo gezellig samen aan de slag en iets leuks maken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al doende leert men! Hartstikke leuk om zo samen bezig te zijn. En die scrunchies zijn weer helemaal hip h`?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn enig. Leuk dat je kleindochter zo goed meedoet. En wat heb je een keurig opgeruimde werktafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha Mieke, daar lijkt het wel op hè, maar jij ziet niet wat er rechts allemaal ligt !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh zo leuk die samenwerking. Mooie stofjes koos ze. Dat wordt elke ochtend een dilemma. Welke kiezen we vandaag? En dat die dingen "scrunchies" heten, wist ik niet eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik vind ze prachtig zeg. Hoe maak je die precies? Heb je een patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal er binnenkort een blogje over maken of ik zet het bij deze blog, maar ik ga nu eerst even een fietstochtje maken, het zonnetje probeert er door te komen, heerlijk !

      Verwijderen
  11. Geweldig gemaakt en dan met zulke leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och wat een gezellige schoondochter heb je toch

    BeantwoordenVerwijderen