vrijdag 10 januari 2020

ROOD ... Crea 2020.

Vandaag is ROOD...………..
Moest meteen aan een lied van Borsato denken.
ROOD, de kleur van de liefde.
Ik zou met hartjes kunnen werken !
Nee toch maar niet.
Toen lag er bij onze dochter een gigantische stapel modebladen.
Klaar om weggegooid te worden bij het oud papier.
Ik bladerde er even doorheen en zag héél veel ROOD.
Schoenen en tassen.
Kleding
Lippenstift
Nagellak
Alles ROOD
Gekozen heb ik deze keer voor een collage
materiaal genoeg
Alhoewel
op het open zwarte stuk
moet nog een flesje nagellak
de uitgeknipte plaatjes
zijn allemaal net te groot
moet dus toch weer even gaan bladeren
maar dat is geen straf  :-)


18 opmerkingen:

  1. The red color always has its place in fashion!I remember the red "Valentino" color.Very beautiful your collage!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk vrolijk uit! Al die rode kleurtjes combineren mooi met de zwart-wit-grijze ondergrond. Nu nog even lekker bladeren op zoek naar een passende nagellak en je bent weer tiptop ☺️.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijke collage, lijkt me heel leuk
    om al die bladen door te snuffelen op iets bruikbaars.
    Wie weet staat er nog veel meer in voor een volgend opgave.
    Leuk toch om al die verschillende uitwerkingen te bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig uit, heerlijke kleur om mee aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je ziet nu rood is best een gangbare kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke bezigheid. Zoeken, knippen en plakken en dan ontstaat er weer iets bezienswaardig onder je handen. Vrolijke boel dit keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er waren er meer die aan Marco moesten denken... Leuk dat je deze bladen hebt kunnen gebruiken! Het is een spetterende collage geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig hoe je dan een schitterende collage krijgt,, hebt nét twee dozen tijdschriften bij het oud papier gebracht.... jammer je had ze zo mogen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo de tijdschriften door, het ziet er al mooi uit.
    Rood is een kleur waar ik wel van houd.
    En er zijn heel veel verschillende kleuren rood.
    Fijn weekeinde.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat had ik nu ook, dat ik aan dat liedje moest denken. Wat heb je lekker gescheurd ;) Misschien kan ik dat ook eens doen. Heel leuk geworden je collage.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent lekker creatief bezig geweest en van de kleur rood werd je vast vrolijk! Uitgezonderd het nummer van Marco houd ik wel van rood (-:
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel leuk. Ik denk dat Bo dit ook geweldig vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, een collage maken en het is mooi geworden Toos.
    Ook ik dacht aan Marco Borsato en zijn cd die we luidkeels meezongen in de auto met onze, toen nog kleine, zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, allemaal ideeën voor als je in een opvallende bui bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vroeger was rood helemaal niet mijn kleur. Maar ik ga het steeds meer waarderen.
    Mooi geworden en fijn dat er toch nog een tweede leven voor de modebladen is.

    BeantwoordenVerwijderen