vrijdag 26 juli 2019

MANDALA ... Crea 5219.

We mochten zelf een woord kiezen deze week. Nou dan heb je keuze genoeg, want er zijn er miljoenen zo niet miljarden. Maar ik had mijn woord snel gevonden. Met al die warmte records die er deze week zijn gebroken, zag ik dat er, door die hitte, in de tuin nogal wat bloemblaadjes lagen van de Clematis texensis 'Princess Diana'. De bloemetjes van de Streptocarpus, die vallen er dagelijks af, maar er komen er ook elke dag even zoveel weer aan ( wat is dat een makkelijke plant zeg ) en de Hortensia 'Annabelle', die heeft zoveel bloemen dat er wel een afgeknipt kon worden. Nou aangezien je je met die warmte rustig moet houden, deuren en ramen dicht en zelf binnenblijven, was voor mij, MANDALA het week woord. Rustig de blaadjes leggen tot een mooi figuur.


17 opmerkingen:

  1. Een plaatje! Wat mooi gedaan. Wat fijn dat je lekker binnen bezig kon met zoiets moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een woord voor je: PRACHTIG!
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Mandala heb je weer gemaakt Toos!
    Zo heb je twee keer plezier van de bloempjes.
    Ja binnen zitten en rustig wachten tot we weer 'normaal' naar buiten kunnen, succes! ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elke ochtend fietsen we een rondje van zo’n 50 km, maar daarna, lekker in bad en verder......... relaxen!!!

      Verwijderen
  4. Ik vind hem werkelijk schitterend! Wat knap hoe je dat hebt gedaan! En wat doe je daarna? Kun je hem vereeuwigen? Hij is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mandala ligt hier nog steeds op tafel. Soms, wanneer je er een maakt van zaden, dan wordt hij nog wel eens mooie als de zaden open springen. Deze niet, dus die gooi ik straks bij het tuinafval. Hij is nu vereeuwigd op mijn blog en een foto plak ik in het boek van crea 5219. Soms gebruik ik een foto van een mandala om een felicitatiekaart of zo van te maken.

      Verwijderen
  5. Rustgevende bezigheid, heerlijk met dit weer. Mooie kleurencombinatie.
    Ik heb al mijn hangplantjes in de schaduw gezet, zijn ze niet vies van zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooie creatie heb je gemaakt!! En ik heb weer een pareltje van een blog ontdekt.Ik kan me niet herinneren dat ik je eerder tegen gekomen ben in blog land. En je blogt al best lang, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik zo mooi! Maar alles ligt los op het papier toch... of plak je het vast?
    Ik vind de combinatie van bloemblaadjes en kleuren ook zo prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Elizabeth, alles ligt los op papier en deze ligt zelfs al bij het groenafval want met deze temperaturen verdort alles snel. Soms word het dan nog mooier maar deze keer niet. Maar dat is niet erg want het plezier van het leggen heb je toch gehad. Bovendien heb ik wel een foto in mijn crea 5219 boek geplakt.

      Verwijderen
  8. Wat is dit mooi!!Dat kun je heel lang volhouden natuurlijk, met die warmte! En dan genieten van het resultaat.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen